Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-27 13:50:26 följande:
    Jajamen.. tog på hockeyfrillan och frågade mig "what would MacGyver do". Easy peasy
    haha, du e störd på riktigtSkrattande
  • Anonym (jobbigt)

Oh la la. Blev en dejt för mig idag iaf:)
    Hade inte överdrivet stora förhoppningar då det var rätt spontant o han inte är min typ utseendemässigt.
    Men han va såå mysig!

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-27 21:04:44 följande:
    Såååå vad menar du? Kommer/vill du träffa han igen? Glad
    Jag vill absolut träffa honom igen o tror han vill träffa mig:)
    brukar visserligen ha lite otur med att om jag vill så vill inte han, men detta kanske e undantaget som bekräftar regeln;)
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-27 21:16:53 följande:
    Tjafs! Varför skulle han inte vilja träffa dig igen? I så fall är han inte riktigt redig, och då tycker jag ändå att du skall hålla dig borta från han Flört
    Du har helt rätt, vem vill inte ha mig liksom! haha
    O varför min herre ska jag hålla mig borta från honom då? vill du ha mig för dig självKyss
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-27 21:25:05 följande:
    Neeej.. eller.. lite.. nej skärpning nu, SÅ desperat är jag inte! Tror jag..

Om han inte vill träffas igen är han koko, och om han är koko så kanske det är bäst att hålla sig borta? Bara en teori jag har. JAG brukar iaf hålla mig borta från de som är koko Tungan ute 
    då får jag väl hoppas att han inte är koko, för om han nu är det så vill han ju inte träffa mig igen.. 
    Du tror inte att du e desperat?;) haha bara förståndig!
    booYah vill ha mig, booYah vill ha mig;)... sorry ligger ensam i sängen o blir koko av blåsten.. 
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-27 22:22:09 följande:
    Tack, så gullig du är!
    Glädje58 skrev 2011-11-27 22:18:44 följande:
    Grattis till dig hopplös  Solig  kommer du sova gott inatt ?  
    Njae, jag blir alltid lite nervös. Försöker ta det lugnt och fatta att dejten var bra och han verkade ju uppenbarligen vilja ses igen
    Åhh så härligt! Kul att läsa att dejten gick bra;)
    Hoppas det blir många flera dejter nu då!
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-28 19:00:40 följande:
    Jag har inte varit på dejt idag! Och skall inte på dejt imorgon, onsdag, torsdag eller fredag Skrattande Lördag och söndag skall vi inte tala om, jävlar vad jag inte skall på dejt då! Solig
    Jag ska inte heller dejta nåt denna veckan, så då är vi två!
  • Anonym (jobbigt)
    kristinah skrev 2011-11-28 20:43:03 följande:
    men vad FAN booYah - du säger ju fina komplimanger till alla utom till mig.....
    den som väntar på nåt gott....;)
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-28 20:47:24 följande:
    Vad fan.. mister kanske-koko från igår då? Skall jag snacka med han åt dig?  
    Ja kan du inte snacka med honom för mig o berätta hur alldeles underbar jag är?
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-28 20:56:12 följande:
    Lugnt, det fixar farsan Baloo. Skall jag slå honom lite med? Banka lite vett i skallen på honom?
    Känns tryggt att ha dig vid min sida, nån att luta sig mot när det stormar;)
    Men killen verkar ha rätt mycke vett i skallen för han vill allt träffa mig igen;) Bara jag som inte hinner med honom denna veckan..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!