Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 22:38:45 följande:
    Absolut! jag jobbar stenhårt för att lösa det märker du väl
    jo jag märker det! du gör ett bra jobb me:) 
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 22:44:00 följande:
    Jo jag vet. Sånna är vi göteborgare jobbiga
    ähh, inte är vi jobbiga inte! mest bara helt grymma;)
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 23:02:03 följande:
    Just idag är jag bara trött och bitter och ledsen faktiskt. Helt fel dag att prata med mig alls. Så ligger de där jävla sommardäcken i bilen och nu är förrådet låst
    nåt särkilt som hänt eller bara en dålig dag som vi alla lider av emellanåt?
  • Anonym (jobbigt)

Min dejt slickar massa gulliga sms;) känns himla bra. Men han e verkligen ingen telefonkille... O jag älskar att prata i tlf!! Men men det är väl inte hela världen. Men jag måste allt säga att jag längtar efter att träffa honom igen;)

• Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-29 10:48:22 följande:
    Kan inte annat än beundra din obotliga optimism. Dessutom tar det inte så lång tid som 2-3 år. Jag skall sluta med ensamma hemmafruar på dagtid och satsa på affärskvinnor på kvällstid istället, bättre timlön och OB. Vad gör man inte för att få hångla lite..
    affärskvinnor på kvällsid! shit, pengarna kommer ju att strömma inTungan ute
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-29 16:30:39 följande:
    Akta mobilen, garantin täcker inte fuktskador!!
    haha, märkte att jag skrev fel o trodde att jag rättade, men icke... som d kan bli..
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-29 16:28:22 följande:
    Då var vi där i år igen. FYI blev pannkakstårtan för ovanlighetens skull kläggig, om någon vill smaka ligger den i sophinken. Glass anbefalles som substitut, finns i frysen. Är det för tidigt månne för att lukta på en stadig rackare single malt?
    brukar inte ha för vana att äta mat från sophinken... tidigt? kl e ju redan halv fem, drick på för bövelen!
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-29 16:35:03 följande:
    Precis! Med dricksen så börjar vi snacka om stålar.. då räcker det nog med 1 år för att gno ihop till en t o r till 08-land
    du borde dock kunna hitta nåt sätt att jobba ihop stålarna ännu snabbare, för väntar du för länge kanske tillfället att hångla med kristinah går dig ur händerna!;)
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-29 17:20:55 följande:
    Har skött tvätten själv sen jag var 19 (yep, i samtliga förhållanden med), så jag har vanan OCH kunskapen Tror jag fixar det.. och så får jag tillfredsställelsen av lukten av ren tvätt som ligger fint vikt och sorterad. Ahhh.. en lisa för själen.
    du är hjärtligt välkommen att sköta min tvätt oxå, här viks de men skulle kanske inte påstå att det blir fint... Tvätta o vika är ett nödvändigt ont!
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-29 18:31:37 följande:
    Sammanfattning:

Lars är kung på att tvätta och vika. Färsking, Viq och den där jobbiga saken (hehe) suger fett på det. Några osäkra kommentarer hit, några sakna-kommentarer dit, lite fler lyckliga-kommentarer.. 

Tja, det var väl det ungefär. 
    den där jobbiga saken, e de jag d....;) 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!