• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2012-02-18 23:09:08 följande:
    Cosan - jag vill ju ha en dejt eller flera med dig så säg inte att nätet inte funkar. Men du verkar ju dissa mig... :-P
    Ja, men du bor ju såååååååå långt bort Kyss
  • Cosan
    kristinah skrev 2012-02-18 23:29:59 följande:
    Jaja.... Men jag tror ändå att du borde ta dig en tur norröver snart. Eller bjuda ner mig på den där brunchen
    Jo, jag kommer upp till våren någon gång ska du se, och då blir det säkert en dejt ska du se Kyss  
  • Cosan
    Racer x skrev 2012-02-18 23:55:46 följande:
    Sitter alla å skickar pm....
    JA, känn dig lite utanför Glad
  • Cosan
    kristinah skrev 2012-02-19 00:07:55 följande:
    Du får banne mig skynda lite! Because I'm on FIIIIIIIIREE!!!! Inte singel mer än nån dag till..Max
    Ojoj, vad spännande. Har du varit på dejt?
  • Cosan

Ojojojoj,

Jag såg Ranelid förra veckan på skavlan, Måste kolla in svt play. Grabben är helt hysterisk  

• Cosan
    Smecker skrev 2012-02-19 13:04:24 följande:
    Du och 90% av tjejerna på internätverket.. Drömmer
    Hahaha, 99 % skulle jag nog snarare säga Tungan ute
  • Cosan
    Racer x skrev 2012-02-20 21:17:15 följande:
    Besök men inget svar från den jag skrev till innan men det kändes nästan väntat..
    Var glad att du fick ett besök Tungan ute 
  • Cosan

Aj, då degraderade man sig ner till Apa och skickade ett mail med ett torrt sexuellt skämt. Men blev så svårt att låta bli när de undrar över min tro att inte råka få med ordet missionär på ett dumt sätt.

• Cosan
    Madida skrev 2012-02-21 22:49:40 följande:
    Gick det hem?
    Till min enormt stora förvåning gick det raka vägen hem Cool Fick tillbaks ett svar: "du och jag ska definitivt träffas!" Fast hon driver bara med mig Flört Roligt med folk som har humor Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!