Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-25 00:32:53 följande:
    det trodde jag att du var ute efter att få dejta en sjö eller ett träd
    Hihihi
  • apsolut

Jag får nog nöja mig med katten. Han duger att skeda med och säger aldrig nej till kel.

Obestämd 

• apsolut

ah mitt nät dog. och att surfa med en gammal mobil är ingen hit. jag utgår och kommer tillbaks imorgon. :) vatten och sex. can't live with out it

• apsolut

Men ååh, jag vill också på dejt :-/. Någon som vill dricka lite öl/vin med mig imorgon?

• apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-25 22:52:16 följande:
    hihi... då fortsätter jag med anteckningarna jag med...  *850:ionde sa hon...hmm*
    Hur har det gått med din kille? Hörde han av sig?
  • apsolut
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 23:00:20 följande:
    skulle jag ens lukta på alkohol imorgon är risken stor att jag skulle däcka direktObestämd
    va? Why?
  • apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-25 23:21:40 följande:
    Åh ja om han har Skrattande. Vi har träffats och ikväll har han överröst mig med gulliga sms Glad
    Klöset skrev 2011-11-25 22:52:24 följande:
    Men ååh, jag vill också på dejt :-/. Någon som vill dricka lite öl/vin med mig imorgon?
    Du var en av de som bodde runt Gbg eller?
    Nej jag bor i Skåne ;).
    Alla andra bor i GBG tror jag

Ååh vad roligt!! Då var det inte så illa som du trodde (att han inte var så intresserad)

*studsar i säng* jobb väntar om några timmar.

Kram alla glad  
  • apsolut
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-26 00:21:24 följande:
    Drygt 12000 inlägg såg jag nu... Skrattande

Har ju iof varit med snart 4 år. 
    Demon
  • apsolut
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-26 15:06:36 följande:
    hur menar du? Med att visa upp ditt rätta jag? Vad annars ska du göra? Ljuga och vara oärlig, å få någon på kroken som inte är intresserad av DIG? Släpp inte drömmen, NÅGON kan och kommer antagligen att älska dig för precis den du är. (säger antagligen, för att det ju tyvärr inte ÄR alla människor förunnat att träffa "rätt" i livet, fast dom flesta gör nog det förr eller senare)

Lite deppig lördag här med. Eller smärtsam bara. (fast har med andra saker än karlar och sånt att göra) Så håller bara en tumme för er andra.

Jag ska nog tala om för en potentiell dejt att det inte blir något, för känner att det inte direkt känns nåt alls när jag pratar med honom, även om han nog är snäll å så, och så har nu beklagat sig två, tre gånger över hur alla tjejer bara utnyttjar honom ett tag och dissar honom sen, och jag vet inte.. men det får mig att inte orka ge honom en chans.. för känns som om jag mer tycker synd om honom nu, än är intresserad av honom. jag är inte riktigt för "sympati"-dejting så..  
    Hahaha hur orkar man beklaga sig inför en ny potentiell dejt? (Han då alltså)

har också varit med om det. "Booohoo ingen skriver, varför är det så?".  
  • apsolut

Är det cp att som tjej, gå ut och ta en öl själv? På en pub då alltså.. 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!