Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-26 16:35:58 följande:
    nej då det kan man allt göra. har hänt att jag har gjort det någon gång men tyvärr är det inte alltid så kul.
    Vad gör man? Sitter och stirrar rätt ut i luften, på ölen eller på mobilen? (För att inte se knäpp ut)
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-26 16:40:53 följande:
    Näh, bara lite självmord
    Klöset skrev 2011-11-26 16:38:30 följande:
    Vad gör man? Sitter och stirrar rätt ut i luften, på ölen eller på mobilen? (För att inte se knäpp ut)
     Man sitter och anstränger sig för att inte se knäpp ut. Det underlättar om man ser ut - och låter lite - kåt.
    Självmord!?!?! Varför? Haha.

Aaah får panik om jag ska sitta inne och ruttna ännu en helg. 
  • apsolut

Orka youtube, eller inte

Nej en rutten jag luktar illa

• apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-26 16:53:28 följande:
    Puh.. jag har också tråkigt. Synd att du bor nere i skåne.. Jag hade definitivt varit på!
    Ååh ja vad synd!! Jag har försökt med hintar både här och där men inget napp. Tråkigt haha. 

Det är nackdelen med att ha varit ensamvarg och förlitat sig på pojkvänner. Det biter en i rumpan när man blir singel och har kommit på att det är kul att gå ut  
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-26 16:52:55 följande:
    Det är ett kort klipp, på en hjord bison-oxar som skenar. Ungefär som det kommer bli på puben när killarna inser att du är där själv och känner doften av.. ja.. inte öl.

Tycker helt klart att du skall av-ruttna dig i så fall. You go girl! 
    Tror inte ens att jag vill träffa någon (idag). Kvällens utgång är endast för att se något annat än FL
  • apsolut

Jag tycker att nätdejting känns som blinddate

• apsolut
    Smecker skrev 2011-11-26 17:09:22 följande:
    20 spänn på att du någon gång under kvällen kommer att kolla FL på mobilen
    20 spänn på att jag aldrig kommer gå ut. När klockan väl blir 23 ligger jag i sängen och söver, eller sitter här som vanligt. Det brukar sluta så.
  • apsolut
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-26 17:34:00 följande:
    Håller med..   Skulle nästan hellre gå ut med någon, som nära vänner valt ut till mig med omsorg, då kunde jag ju iaf bli förbannad på DOM sen, om det blev katastrof..

Hade gärna hängt med never mind, om jag hade bott närmre, bortsett från att jag hade tagit något alkoholfritt istället, och helst hade hittat ett dansgolv med schysst musik snarare än hängt i baren.
    Jag ville utnyttja pub OCH nattklubb, men det är så drygt här. Nattklubben öppnar kl 23, folket kommer i regel inte förrän 1. Inte för att jag är gammal eller så men jag orkar verkligen sitta där och vänta halva natten för att få se lite folk. Att gå dit innan känns inte heller så kul. Bara en massa fotboll. 

Buuhuuuuu

Men vad roligt att många av er hade velat hänga på om ni bott närmre. Nu tycker jag att ni kan flytta Tungan ute 
  • apsolut

orkar verkligen INTE sitta där... 

skulle det stå. 

• apsolut
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-26 17:46:06 följande:
    ta med en BOK, köp nått litet att äta om det finns möjlighet och häcka där tills nattklubben öppnar. öva dig i att le sött och mota bort diverse bisonoxar som kommer rännande(dom brukar nog inte stångas så ofta )... Jag skulle möta upp en vän en gång på ett ställe, å fick vackert vänta en halvtimme, å det gick faktiskt bra, när värsta ångesten hade lagt sig.. (var mest sällskap där, så var inte så mkt bisonoxar då faktiskt) Du kan ju alltid FÖRSÖKA, så blir du en erfarenhet rikare!

Nä. Du eller ni andra som får flytta. Jag bor bra där jag bor, älskar min stad.   (bortsett från ej flyttbar med barn)
    Nää, jag fegar. "väntar till nästa hellg" haha. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!