Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-30 16:16:44 följande:
    Haha kan man vara med om man bara har ett barn? Kanske är tillräckligt eftersom jag är så ovan.Fast i och för sig om det gäller hela sommaren kanske jag hinner öva upp mig heheFlört
    Ingen aning, eller jo, det kan man väl? Klurar på vilken du får låna... Flört
    lemonina skrev 2012-04-30 16:21:55 följande:
    Åh nejFörvånad hahaha ja fasiken där gled vår chans oss ur händerna! Jag som alltid viljat var med på tvFlört

Jaaa! xD Hur ska vi lösa det nu då? Förvånad Något kreativt förslag? SkrattandeFlört
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-04-30 16:32:55 följande:
    Ensam mamma söker extreme Tungan ute vi gör en nr två haha.

Haha, extreme? xD

Ska vi ta med den där också?
    FredrikCA skrev 2012-04-30 16:26:15 följande:
    Undra om dom är intresserade av en känslostörd aggressiv och ointresserad mupp till nästa år? 

• Cocacola
    Madida skrev 2012-04-30 17:44:54 följande:
    Såja, snart dags för dejt. Vi ska ut och äta och jag tycker egentligen det är en för stor grej att göra på en första dejt

Åh, ha så trevligt!
  • Cocacola

Passar på att önska alla en trevlig kväll, oavsett om ni ska till någon brasa eller ej. Jag ska iaf och hoppas att det blir trevligt.

Meddelar också att jag bestämt mig för att inte gå på någon mer dejt innan jag fyllt 26.   

• Cocacola

Äh, ni är för gamla hela högen, hänger inte alls med i erat tvspelssnack :P Kan ju annars bero på att jag aldrig hade något men det är inte lika kul att säga... xD

Ser att det dykt upp en gottlänning också, spelar du bara tv-spel eller nätdejtar du också? Välkommen hit iaf!  

• Cocacola
    Racer x skrev 2012-04-30 23:13:56 följande:
    Gonatt tråden.. Drömmer
    Sova redan?

Men ok, God natt! 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-30 23:06:57 följande:
    Var är S nånstans?
    Bra fråga, det har varit väldigt tyst sen den där lilla turen han var ut på. Obestämd
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-04-30 23:13:19 följande:
    Var på shoppingdårarnas paradis idag, men kommer aldrig att sätta min fot där igen.

Såg iaf Morgan och Ola-Conny ...

Dit skulle jag behöva åka, men det blir lixom inte av - långt ju! Dock kan en dag där minska ner min sammanlagda stremängde för ett år rätt rejält mkt. Étt rejält gäng med preenter till barnkala är grejen. Sen är det ju lika bra att fixa julklappar och sånt också. Har bara varit dit en gång med det var inte sista... Tror jag iaf.
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-04-30 23:18:57 följande:
    Vaknade vid halv sju tiden idag  Skrikandes

Antar dock att du sovit innan, sov nog 4 timmar i morse, alltid något xD
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!