Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Det behöver man inte vänta 3 år för...
Tror nog att du klarar dig fint!
Tror nog att du klarar dig fint!
Kul det där med vilka som kikar in på hp
3 besök från en kille som är 42 och letar efter någon i sin egen ålder eller äldre som är blond eller rödhårig. Hur tänker han då undrar jag
Fick råd av exet idag att pausa mitt medlemskap på hp ett tag så att jag inte verkar desperat. 
Legacy - snygg du! För övrigt använder jag mig av samma talande tystnad som takida...!
Lagacy: Du har ju träffat honom och kan ha rätt i att han är bra, vilket jag också hoppas för din skull. Du verkar ju ha fastnat ordentligt. Jag håller såklart tummarna för att allt blir bra men kan ändå inte låta bli att påpeka hur det låter. Men ska försöka att inte tjata mer om det, hoppas att det går åt rätt håll men försök att inte låta det gå för långt om det fortsätter åt andra hållet.
Fjäril: Ha så himla kul på dejten och lycka till!
och för allas info:
Börjar känna mig som vanligt igen, på gott och ont. Fått sova och kommit igång med mina aktiviteter igen, har lite att ta ifatt men det fixar jag. Tackat ja till sommarjobb, och ett par dagars vick nu i maj (olika ställen). Ska kolla upp pluggandet, byter utbildning men ska göra det jag har kvar i mina kurser. Känns bra. Så det finns hopp om livet. 
Men så är det kärleken då, back to normal betyder visst att jag är sårbar igen. Det är inte alls bra eftersom jag fortfarande tänker en hel del på killen jag dejtade och risken är förbannat stor att han bara leker. This will hurt. Men jag kan helt enkelt inte släppa utan att ta reda på hur saker och ting faktiskt utvecklas där. Mitt förnuft tycks vara borta men nog gillar jag honom en hel del, suck!