• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tog omvägen via Kreta för att komma till Göteborg.
    Har nu ätit fläskfilé med rostad potatis och ädelostsås. Lite cider och rödvin samt mörk rom och 3 olika sorters choklad tillsammans med en kompis är inte helt illa :)

Imorgon blir det utgång på Glow. Blir nog trevligtOskyldig

• ulfsas
    takida skrev 2012-04-27 22:56:45 följande:
    Ulfas; ha så kul på glow;) ganska kul ställe
    Kanske.......men du är ju inte där.........får väl klara mig själv ändå.Gråter
  • ulfsas
    takida skrev 2012-04-27 23:07:01 följande:
    Ulfas; du lär klara dig galant utan mig det är jag helt övertygad om!
    Oskyldig
  • ulfsas
    takida skrev 2012-04-27 23:15:45 följande:
    Lemonina; nä jag har min mobil
    Ulfas; hade jag inte haft tentaplugg så hade du fått se mig släppa loss på dansgolvet!
    Vad är mot en dans på Glow.....
    Hade jazzat trosorna av digFlört

Detta sagt efter att ha druckit diverse kulörta drycker, hehe
    Cocacola skrev 2012-04-27 23:17:53 följande:
    Det där lät ju inte alldeles fel...Det är helt OK

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-01 01:43:30 följande:
    Fredrik: Varför är det viktiga siffror och vad är hp?

Hej. Hk=hp= hästkrafter är ju ett mått på hur stark motorn är men det visar sig ju då att man oftast får en bil som drar mycket bensin= högre bensinkostnad alltså. Även däck och försäkringar/bilskatt blir oftast dyrare. Jag hade nyligen en BMW X5 med 236 hkr så jag vet vad en dyr bil kostar. Den bilen låg på en totalkostnad på runt 15000/månaden. Uträknat i efterskott inklusive värdeminskning, service och reparationer. Har nu en Volvo V70 med endast 109 dieselhästkrafter. En miljöbil som är ny. Helt OK. Ring runt och fråga vad försäkringsbolagen tar för den bil du tänker dig. Min gamla bil drog ca 1.5 liter bensin per mil, min nya ca 0.5 liter diesel per mil. Den gamla behövde jag tanka efter ca 55-60 mil och den nya efter ca 100-120 mil. Skönt att slippa ha macken som sitt andra hem tycker jag. I mitt fall låg de gamla månatliga bensinräkningarna på ca 3500-5500 kr och min nya på 900-1800 beroende på om jag tankat 1 eller 2 ggr den månaden.
  • ulfsas

Hej.
    Här hemma händer det inget heller. Ligger på sängen med sonen bredv id och ser på TV. Myspys. Jobbar både lördag och söndag.

Vad gör ni andra?Skål 

• ulfsas
    Smecker skrev 2012-05-04 23:07:35 följande:
    Odlar skägg
    Full rulle som vanligtSkrattande

Gick det bra när du var ute på promenad?
  • ulfsas
    takida skrev 2012-05-04 23:12:34 följande:
    Låter härligtGlad
    Själv funderar jag på att sova och hoppas på en lugn natt. 
    Hoppas på det samma. Klockan ringer 0515 och då väntar en tur till London för tredje dagen i följd. Hemma vid 14 bläcket igen så det blir lite lördagsmiddag med barnen iaf.

God natt ZZZzzzz
  • ulfsas

Jag var på Djurgården på ett singelmingel igår anordnat av HP.
    Lite speeddejting för första gången också.
    Mycket folk och ca 50/50 killar o tjejer.
    Trevligt.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!