Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Nu väntar Göteborg och Thessaloniki på celebert besök.
Av mig alltså :)
Nu väntar Göteborg och Thessaloniki på celebert besök.
Av mig alltså :)
En fråga bara. Hur stor åldersskillnad tycker ni är vettigt? Det spelar ju trots allt en roll framför allt längre fram i livet. Kul att höra era åsikter. Är det någon skillnad på om killen eller tjejen är äldst.
Ok....då fattar jag :D Kanske lite väl stor skillnad men men. 31-48 är ju en sak 53-70 är en annan. Som att be om ännu en framtida skilsmässa eller otrohet. Hon har en ettårig knodd också. Hon har varit separerad i ett år...hmmm. MEN vi har ju inte ens fikat ännu. Funderar bara på mina gränser och framtidsmöjligheter. Är jag sugen på att rulla runt med en barnvagn igen liksom. Min minste är 176 cm lång och 15 år....
Ok. Bra, det ger ju ett visst utrymme. Får se på möjligheterna isf ev problem. Är en kopp halv full eller halvtom?! Sedan var det ju om man var på samma plan i livet då. En ettåring och mina som är 15 o 18....men vi har ju som sagt inte ens setts ännu. En kompis till mig brukar sälja att jag planerar för långt. Undrar varför... Jag menar att det är bra att se framåt så man ser vilka möjligheter som finns.
Isn’t it ironic?
We ignore the ones who adore us.
We adore the ones who ignore us.
Love the ones who hurt us, and hurt the ones that love us.
Inte skriven av mig men den kändes relevant.