Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Natalie: Det går bra med mumintrollet. Vi mailar och SMSar flera gånger om dagen och om 2veckor flyger jag dit och spenderar helgen hos honom Ska bli jättekul!!!

• Vanilla ice queen

Är det någon tjej här inne som dejtat/dejtar någon mycket yngre. Har blivit utbjuden av en 22åring och själv fyller jag 30 i år. Nu tänkte jag inget seriöst med denna kille IOM att jag är mest intresserad av mumintrollet. Men det kan ju ha lite kul ändå... Fast nästan 8år yngre. Hmm... Vad tror ni? Han får grava + poäng för att han är skitsnygg dock.

• Vanilla ice queen

Shit jag har inte hunnit kolla tråden på jättelänge! Har det hänt något kul eller spånande för någon? *nyfiken*.

Takida: Gud vad kul med fjärilar i magen

• Vanilla ice queen

S07: hihi har du samma känslobaeiär som jag. Jag skulle aldrig erkänna om jag var kär. Fast mitt lilla psykbryt i tråden för en månad sen gjorde att det lossnade lite hahaha

• Vanilla ice queen

s07: japp den helgen haha. Det var dock bra, det fick mig att släppa lite på mina gränser. Vi har haft kontakt dagligen i ca 2månader nu. Vi mailar dagligen flera gånger, SMSar och har lagt till varandra på FB. Ingen av oss är någon telefonmänniska så vi skriver mest. Jag flyger dit på fredag och efter helgen ska vi prata lite om hur vi ska fortsätta detta. Han har dock redan av misstag nämnt ideer för sommaren där jag uppenbarligen är inkluderad haha;)) Inte mig emot som det känns nu. Men man vet ju inte. Långdistansförhållande är väll kanske inte det ultimata. Men det tar lite drygt tre timmar dörr till dörr så egentligen om man ser det så är det ju inte så farligt:)) Jag tycker om honom det måste jag erkänna.

Hur länge har ni träffats då? Bor ni nära? Berätta!!!

• Vanilla ice queen

s07: Jag tyckte att det blev bättre efter att jag berättade att jag är lite blyg och inte gillar att prata känslor. Vi har diskuterat mycket ang just det och då har känslorna också diskuterats efter ett tag. Jättebra!Du kanske ska berätta att du blir nervös och känner att du svamlar:)) Jag gillar att skriva och tycker att det är enklare att formulera känslor i text:)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!