Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
s07: Åh vad kul
Fast Gud vad dum i huvudet man blir av känslor och dating
Hahaha kan ingen komma och slå mig i huvudet
s07: Åh vad kul
Fast Gud vad dum i huvudet man blir av känslor och dating
Hahaha kan ingen komma och slå mig i huvudet
s07:Tyyyyyst;)) hihihi det är nog så... Han är underbar!!!
Smecker: Hahaha oh ja:)) Fast jag är nog mer filifjonkan och han snusmumriken;))
Oh najs;))
Takida: Vad kul att hörs
Igår kväll hade jag ett långt prat med min date. Vi har båda börjat få känslor men när vi upptäckte att nästa gång våra scheman inte krockar är i mitten på mars så insåg vi hur svårt detta kommer att bli. Vi bestämde oss för att bryta kontakten helt ( min ide då det är smärtsamt att små dutta i något som är så svårt). Så här sitter en väldigt sorgsen Vanilla och önskar att allt kunde vara lite enklare
För två månader sedan visste jag inte att han existerade och nu känns det så otroligt tomt:,(
Bellis79: Fy vad tråkigt
Tack snälla för uppmuntrande ord!
Vad trist att det är fler här i tråden som det inte går så bra för
Fasiken att det skulle vara så här tungt trode jag faktigst inte! Tur att jag åker på jobb hela helgen så jag får annat att tänka på
Sen så tyckte min syster att jag gjorde bäst i att hitta mig lite rebounderingsex snarast
s07: Om vi fortsätter kommunicera kommer det leda till ett förhållande vilket kommer vara väldigt svårt. Inte omöjligt men svårt. Det var vi båda överens om. Bättre att dra sig ur innan det kommer dit. Att fortsätta ha kontakt fixar inte jag det kommer bara generera känslor frustration och lidande. det känns jättetungt men det blir bäst så här.
s07: Alltså vi var ju aldrig ett par direkt. Så vi bestämde att det var bäst att lägga ner med tanke på avståndet i kombination med att bägge har väldigt tighta scheman.