• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-06-20 17:01:26 följande:
    Haha kan jag hålla med om ifall han hade varit yngre än migTungan ute Men nja känns inte som han kommer vilja ha barn, vete katten om han ens överlever att försöka Flört Såg inte ens munnen för allt grått skägg. Nej nu var jag elak men kunde inte hjälpa det hihi.
    Hahaha, fattar att du inte känner dig så sugen på honom:)
    Hade för övrigt en kund för länge sen som på allvar trodde att jag var intresserad av honom, tilläggas bör att han var sisådär 70 bast och jag runt 25. Yeh right!
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 17:12:05 följande:
    HAHA fattar inte vad de tror ibland! Usch då  var du väl helt skräckslagen. Tycker det i och för sig är lika äckligt med dessa övre medelålders kvinnor som finns på vissa ställen som håller på att limma på småkillar. Ungefär samma som man hittar på Viking Line hehe. Hoppas verkligen inte att jag blir så. Blir jag så, SKJUT MIG!!Flört
    Fick mest äckelkänslor... Kan lova att jag flydde ut på lagret så fort han var inne efter det, äckliga gubbe...

Men det är ju inne nu med unga killar och äldre kvinnor så..... Nä jag lovar jag skjuter dig om du visar sådana tendenserSkrattande
  • takida

Är det någon som har koll på hur man går tillväga om man ska starta en hemsida? Det är till ett företag om det nu har någon som helst betydelse... 

• takida
    lemonina skrev 2012-06-20 17:42:39 följande:
    Usch ja gubbsjukan är inte att leka med. Kräks

Vad bra då är vi överens om jag börjar dreggla efter 20 åringar när jag är runt 50 så letar du upp mig och skjuter mig.  Flört
    Helt överensGlad
    Jag hade ju en dejt planerad idag men det blir inget vi har inte hörts på ett par dagar och jag är inte tillräckligt intresserad för att höra av mig. Tycker det är ofta det bara rinner ut i sanden innan man ens har träffats. 

Men imorgon ska jag iaf in till stan med några vänner, det är tydligen någon spelning med flera svenska artister. Tur jag har vänner som har koll för jag har det då inte..
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-20 18:00:29 följande:

Shit! xD

Fick just veta att jag får tre månader på mig att fixa en trea (en trekant alltså)

Mycket, mycket intressat får jag lov att säga... Undrar hur pojkstackarn tänkte nu?      

ÅhhTungan ute
    Med vilka är det tänkt att du ska ha det med då?
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 18:08:47 följande:
    Cocacola: Meh du kan ju inte skriva att du är gammal!!! Fy 30årsdagen närmar sig ju med stormsteg här *ångest*
    Värst vad ni är unga allihopa, jag har redan passerat den gränsen ju, jag är numer närmre 40 än 25. Men det är skit samma för jag känner mig fortfarande som 25Flört
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-20 18:14:53 följande:
    Hur gick det med han som du skulle träffa för någon vecka sedan och ni hade avtalat plats och tid men som inte svarade på sms? dök han upp?

Ja rinna ut i sanden gör det för mig med... Men då är det ju inte rätt:) 
    Ja han dök upp, han var både charmig, trevlig och rolig.
    Vi hördes av dagen efter men intresset kändes rätt svalt. Men hur som helst så är han utomlands nu, tänkte att jag hör av mig när han kommer hem så återstår att se om det blir följetång följer eller ej. 
  • takida

Fick precis ett mail: Hej, stör jag? 

Vad ska man svara på den hade han tänkt?  

• takida
    bullkleet skrev 2012-06-20 19:47:33 följande:
    heeeej alla mina små kycklingar Kyss
    Tjenna! Hur mår han?
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-20 19:50:27 följande:
    galet bra.. solen skiner nyss slutat jobbet livet är underbaaart Solig

hur mår hon råå? 
    Härligt!
    Hon mår bara fintGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!