• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-06-23 15:34:28 följande:
    I hånglet känner man närheten eller bristen på densamma.
    I hånglet märker man om man delar en känsla.
    I hånglet lär man känna den andre.
    I hånglets grundkänsla vet man om man kan möta annat tillsamman.   
    Ernst Hugo skrev 2012-06-23 16:29:45 följande:
    Första gången jag hånglade med mitt ex så tänkte jag;  -Det är så här det skall kännas.
    För att göra en lång historia kort så fick vi 13 år och en underbar dotter tillsammans Glad

Hoppar man över hångel direkt till sex så missar man något. Likaså om hånglet känns föööör tryggt.

Så tänker jag Solig    
    Fan, jag kan inte släppa dina tankar. Min "hångeldejt" och med det menar jag att vi endast har setts för att hångla och inte för tanken att eventuellt inleda en relation. Men när vi hånglade sist så jag vet inte men det kändes inte bara som regelrätt hångel. Det kändes som så mycket mer och dina tankar ovan satte lite huvudet på spiken i mina tankar. 

Jag kände wow, jag kände närhet, jag kände en jävla samhörighet och jag kände att han kände samma och det är inte jag nånstans och jag blir inte klok på mig själv. 
    Och alla tankar och känslor bara komplicerar allt för det här ingick inte i mina planer. Jag skulle ju bara få hångla lite..
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-06-23 17:58:58 följande:
    Ja men då kan man väl testa lite andra övningar om andan faller på, så som sex, promenader och gemensamma måltider Flört
    Om man sedan får en månad eller 13 år tillsammans spelar egentligen roll, eller? 
    Jo absolut kan man göra det och det kanske blir så det kan bara tiden utvisa men helt plötsligt känns det inte lika kravlöst längre vilket irriterar mig konstigt nog. 
    Jaja, det blir vad det blir och oavsett så var det utan tvekan mitt livs hetaste hångel och det är inte fy skamFlört
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-06-23 19:23:05 följande:
    Men det är du som skapar kraven, eller hur?
    Ja visst är det de. 
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-23 23:27:55 följande:
    halloj har ni haft en braa midsommar? Solig
    En superkul midsommarSkrattande
    Själv då my love?
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-06-23 19:37:05 följande:
    Gör inte det. Låt det få vara lekfullt och kravlöst tills det bara inte går längre. Ha inte för bråttom.
    Hahaha, skulle jag ha för bråttom? Tankarna må snurra men kommer fortsätta på samma väg som innan ändåFlört
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-23 21:36:02 följande:
    Sitter och klurar på det där. Tänker tillbaka och funderar. Nästan lite läskigt ju men jag tror minsann att du har rätt där...

Borde ju betyda att jag inte behöver fundera så mycket framöver bara att hångla och testa! xD  
    Ja för fan Coaln, det är bara att hångla påTungan uteFlört
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-23 23:52:51 följande:
    fan va sweet Skrattande jo har haft det asa braaa Solig vad göruuu
    Jag kom precis hem från en fika med en vän, innan dess stressade jag för att hinna till apoteket men de hade inte vad jag skulle ha, fick smått panik ordnade så min vän kunde hämta medicinen imorgon. Sen när vi satt och pratade så insåg jag att jag fick panik helt i onödan då jag inte ska ta den än på några veckor. 
    Snacka om att vara tankspridd och att inte ha någon som helst koll..... 
    Jag i ett nötskal:)
  • takida
    Madida skrev 2012-06-23 19:56:35 följande:
    Vill bara meddela att jag överlevde midsommar, även om jag firade det som om jag var 15. Ålderskris för att jag fyller 31 imorgon?
    Låter inte som att du bara överlevde midsommar utan som att du kul ocksåSkrattande
    Stort grattis på födelsedagen{#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-24 00:02:53 följande:
    hahahahaha Skrattande
    Vad pysslar han med själv då?
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-24 00:13:02 följande:
    Mmm... kanske det. Inser att min min känsla av hånglet med knäppisen gav en rätt bra uppfattning tror jag, med tanke på vad han nyss skrev... Jag kan få det jag vill ha, nästan.. men aldrig riktigt.

Så det får bli hångeldiagnostik framöver. Frågan är väl bara vem jag ska hångla med? Tungan ute  
    Ska du inte hångla mer med knäppisen då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!