Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag har alltid sagt välkommen till nya medlemmar som dyker upp i tråden och även sagt vad skönt med lite nytt blod. Men nu verkar det som det var fel blodgrupp, för det skar sig mellan några här...

• Glädje58
    Madida skrev 2012-04-09 21:20:17 följande:
    Sen när det gäller nya folk i tråden - ALLA är välkomna! Denna tråd är öppen för alla och det tror jag att de flesta förstår.

...Kontentan: Alla är välkomna! Och här är vanliga människor som behandlar andra som dem själva blir behandlade. Enkelt     

Precis Madida
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-09 21:19:43 följande:
    Härligt att ha dig tillbaka{#emotions_dlg.flower}
    Låter som du haft en härlig helg!

Tack snälla du Solig

Helgen var underbar. Skön musik, mycket skratt, lite allvar, bus och skoj med pojken. Och god mat haha...

Ibland kan jag känna att jag kanske inte hör hemma här. Men jag har säknat er och nu är jag här igen. kram
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-04-09 21:20:37 följande:
    TackGlad Ja eller också var det vinterdeppen.

Det spritter i kroppen och nu vill man uppleva kärlek och mys. När det inte infinner sig, då är det hit man vänder sig...
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-09 21:22:40 följande:
    Det är lungt jag lämnar tråden.

Ledsen att behöva säga det, men när du börjar skriva i tråden så förbinder du dig att vara kvar minst tre månader. Ja, jag vet att avtalet är skrivit med liten text...
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-09 21:27:17 följande:
    Förresten, läste du inte att han inte har några dejtingproblem?

Men nåt måste det vara, annars skulle han inte vara här?

Det är ju det tråden handlar om. Att tipsa, stötta... To protect and serve

• Glädje58

Vad lätt det blir fel när man inte kan backa tillbaka ett steg, och se på vad som har hänt nu med diskussionen om versaler o kommatering. Koder hit och dit. Hur smart man är...

Det känns som ni målar in er i ett hörn och det går inte att ta sig därifrån förrän färgen har torkat

• Glädje58
    takida skrev 2012-04-09 21:34:02 följande:
    Sitter och mailar med en kille från Stockholm, haha snacka om avstånd!
    Tror han är en nykomling i dejtingvärlden, men lite komplimanger är precis vad jag behöver just nuTungan ute 

Ge fan i stockholm nu. Du vet hur det kommer gå  Flört
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-09 21:37:25 följande:
    Who knows, who cares.. du kan läsa längre bak och se om du kan få ihop något vettigt ur hans textmassor. Det är bara att klicka på "Visa endast".

Alltså, jag förstår så mycket att han vill sålla på ett speciellt sätt. Dels när det gäller intellektuella sidan med koder och sånt. Och sen är det hans brännskador som har satt sina spår. Så det förstår jag.

Men jag är ju tusentals mil från hans synsätt, så för mig låter det tråkigt och för mycket formulär över det hela. Jag vill träffa någon så tidigt som möjligt för att kolla personkemin...

Å andra sidan känner jag mig trygg genom att jag tillhör en stor grupp på 99%. Tänk vilken styrka vi kan ha om vi samarbetar
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-04-09 21:45:33 följande:
    Det är inget fel på Stockholm.

Stockholm är jättefint. Det är dock två fel som står ut...

Det är för långt dit från göteborg...

...sen har det alltid varit så himla kallt där på vintern de gånger jag har varit där. Jag fick dock uppleva värme därifrån en gång när jag hade cyklat dit från gbg.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!