Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 21:20:05 följande:
    Jag tror inte hans storlek kommer förändras nämnvärt med spikskorna Obestämd

Däremot tror jag att han kommer bli uppskattad vid gruppsex med tre fyra kvinnor. Han kan ju spruta på allihopa på samma gång
  • Glädje58

Vad är kreterierna för att hamna i kolumnen Hetaste debatterna? En debatt har fått lika många svar på ett dygn som vi har på några timmar?

• Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-12 00:07:17 följande:
    Ja eller så är jag bara vrålhungrig och kroppen skriker efter energipackad fettdrypande strips osv ;)
    Jag och min vän hade inte ätit på donken på en månad. Gud va gott det var med strips nu i lördags. Tror inte att de har varit godare än så  Glad
  • Glädje58
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 00:14:09 följande:
    Å inte spydde ni heller Flört
    Nej, det var bara den hemlagade laxen Kräks
  • Glädje58
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 00:22:51 följande:
    Flört menade det
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 00:25:18 följande:
    Ja alltså att det var den hemlagade laxen ......Glad
    Jag förstod precis vad du syftade på kära du.... Solig
  • Glädje58

År det fler än jag som tycker att donkens frites är bäst när det gäller hamburgerrestaurangerna?

• Glädje58
    s07 skrev 2012-04-12 00:31:38 följande:
    WTF. Tänkte bara kika in o säga hej o här snackas det routers och pommes frites...?!? Kortfattat update från ngn? Mår alla bra?
    I dag har jag bara läst senaste sidan när jag kom in. Orkar nog inte mer att läsa flera hundra inlägg innan jag befinner mig i nutid.
  • Glädje58

Ska jag berätta en rolig historia?...

I går brände jag mig på maten när jag var på donken    

• Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-12 00:40:14 följande:
    Jag röstar nog på BK överlag faktiskt, Hade ett par år då jag tyckte Max var överlägset men jag vet inte om jag tröttnat eller kvalitén sjunkit (eller höjts på BK). Annars är Sibyllas bra och inte längre överprisat jämfört med dom större kedjorna.
    Men de på sibyllas görs ju på beställning, klart att de är goda
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!