Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Blir dejt ikväll med han jag träffar:) film o godis är lovat hemma hos honom:)
Lite status här: Vin, film o godis igår kväll, hmm var nästan som satt vi för nära så flyttade han sig lite som han inte ville vara för på..
Klockan blev 1 och han sa att du får gärna sova här om du vill, vilket jag gärna ville så först sa han, du kan ta sängen så tar jag soffan.. men jag sa att nog kan vi dela säng, jag bits inte:)
Inget hände.. jag tog inte iniativ direkt heller.. 4 timmar senare dags o gå upp ( är bakis o vrak idag) o då la jag mig i hans famn, det verkade helt ok o han låg o pilla på min rygg sen bara upp o iväg till jobb..
Antingen så är han blyg, ej intresserad på det sättet, har en segare startbana än övriga, vill ej släppa in mig helt då hans tidigare relation sårade honom totalt.. Lite som han tror att ingen idé det kommer smälla upp i ansiktet iaf..
OK om vi inte har sex än men jag vill gärna pussa på honom men vågar ju inte om han inte vill o inget direkt man pratar om efter att ha setts 5 gg..
Nu kommer jag backa lite så får jag se om han vill ses mer denna vecka o ger han lite space..
Väldigt bra o umgås som vänner o att jag inte rusar in i något som jag har en tendens o göra men nu börjar jag undra lite..
Vad hade ni tänkt o gjort?