Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-03-12 11:51:52 följande:
    I know the feeling... Skrikandes
    Jag med hahaha.. sitter bara o ler..
  • bellis79

Blir dejt ikväll med han jag träffar:) film o godis är lovat hemma hos honom:)

• bellis79
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-12 13:57:43 följande:
    Perfect tillfälle för "luta huvudet tricket"
    Exakt eller om han får sin vilja igenom o kolla skräck, mina naglar i hans knä..
  • bellis79
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-12 14:03:49 följande:
    Skräck, perfekt då har du ju till och med anledning att krypa upp och lägga huvudet mot hans axel=))
    Fasiken vad jag sitter o garvar nu:)
  • bellis79

Lite status här: Vin, film o godis igår kväll, hmm var nästan som satt vi för nära så flyttade han sig lite som han inte ville vara för på..
    Klockan blev 1 och han sa att du får gärna sova här om du vill, vilket jag gärna ville så först sa han, du kan ta sängen så tar jag soffan.. men jag sa att nog kan vi dela säng, jag bits inte:)
    Inget hände.. jag tog inte iniativ direkt heller.. 4 timmar senare dags o gå upp ( är bakis o vrak idag) o då la jag mig i hans famn, det verkade helt ok o han låg o pilla på min rygg sen bara upp o iväg till jobb..

Antingen så är han blyg, ej intresserad på det sättet, har en segare startbana än övriga, vill ej släppa in mig helt då hans tidigare relation sårade honom totalt.. Lite som han tror att ingen idé det kommer smälla upp i ansiktet iaf..
    OK om vi inte har sex än men jag vill gärna pussa på honom men vågar ju inte om han inte vill o inget direkt man pratar om efter att ha setts 5 gg..
    Nu kommer jag backa lite så får jag se om han vill ses mer denna vecka o ger han lite space..
    Väldigt bra o umgås som vänner o att jag inte rusar in i något som jag har en tendens o göra men nu börjar jag undra lite..
    Vad hade ni tänkt o gjort?

• bellis79
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-13 09:00:55 följande:
    Lät ju inte bra att han flyttade sig en bit men annars tror jag att du inte behöver oroa dig! Svårt att veta utan att ha varit med dock, sitter och klurar på om han inte är så intresserad eller om han är en sån där riktig gentleman (för de finns också! ) Känner iaf en som säkert skulle kunna göra sådär om han var riktigt intressead, och det är en riktigt, riktigt bra kille! Så jag håller tummarna för att det är en sån du hittat!
    Tack! jag med för jag känner mig så glad o mig själv när jag är med honom o inser nu vad jag vill ha..
    Jag känner inte ng pirr även om jag vet att det finns där för är någon ej så på, då försvinner det lite det också..
  • bellis79
    Legacy skrev 2012-03-13 09:04:16 följande:
    Okeeej alltså jag tror vi har lite liknande situationer, den här snubben var skitseg, är det i viss mån fortfarande och det verkar inte betyda att det inte finns intresse utan snarare att den andre är blyg och nervös. 5 gånger däremot, nästa gång är det dags att det händer något, ta initiativet, du har ingenting att förlora!!!!
    Inte lätt, antingen är de för på eller inte... jag hoppas det att jag vågar för jag vill ej göra bort mig.. men får se om o  när han vill ses för jag kommer ej ta det iniativet kan jag säga..
  • bellis79
    Smecker skrev 2012-03-13 10:03:47 följande:
    Det kanske försvinner för honom med för att du är "ej så på".

Oj.. tänk om han inte heller vågar göra bort sig?
    Måste medge att du är sjukt klok o får en verkligen o tänka om, vet du det?:)
  • bellis79
    Smecker skrev 2012-03-13 10:46:16 följande:
    Tackar. Hoppas det ordnar sig, med lite annat perspektiv.
    Allt löser sig alltid men hur är en annan 5a.. får tänka positivt bara:)
  • bellis79
    Night sky skrev 2012-03-13 11:13:52 följande:
    Ja, precis allt löser sig på nåt sätt!  
    Vad säger din magkänsla när ni träffas då? 
    Bra tror jag.. jag är lugn o trygg med honom o han får mig o skratta:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!