Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-24 00:32:02 följande:
    Usch då stackare... men det går bra, du somnar inte?
    ja det går bra, kom precis på att jag glömt och dricka kaffe   Tänkte glo på en film, har du tittat på tre lektioner i kärlek??
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-24 00:38:53 följande:
    Glad pratar i telefon Glad
     Flört och är glad Flört 
    hmmm undra vem du pratar med
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-24 00:43:59 följande:
    Vad bra spring och hämta lite kaffe!
    Nä, jag har inte sett den filmen, vet faktiskt inte alls vad det är för nån.
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-24 00:38:53 följande:
    Glad pratar i telefon Glad
     Flört och är glad Flört 
    *tummen upp* Glad

någon film om du trycker är bra. vill se någon komedi
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-24 00:52:02 följande:
    Nu har jag kommit hem från att ha träffat dejten sen det där sms:et jag fick tidigare.

Jag har väldigt svårt att läsa den karln faktiskt. Först kändes han lite avig... men sen började han hålla mig lite i handen osv.
    Jag frågade vad han tycker om mig egentligen och han svarade "du är okej" Okej? vad är det för svar?
    Jaja.. vi fortsatte och prata om annat. Och jag tänkte att så värst intresserad är han kanske inte då. Men jag frågade om jag inte skulle få nån puss för att kolla reaktionen och jovisst kunde jag det. Sen när han släppte av mig hemma så frågade han om vi skulle träffas imorgon (då borde han ju vara lite intresserad iallafall) så det bestämde vi.

Men jag ska som iallafall de flesta killar här i tråden har föreslagit att jag tänker ta det lugnt och bara vara mig själv och försöka att inte tänka eller oroa mig så mycket. Bara leva i nuet och njuta så gott det går... så får vi se vart det leder om det leder nånstans.
    spännande spännande, han kanske är lite blyg?  du får uppdatera oss imorgon igen när ni har träffats. Hur många gånger eller hur länge har ni träffats?
  • Anonym (h)

har någon av er sätt filmen Pappa på burk??

• Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-24 01:03:47 följande:
    Jo, men det där med blyghet verkar också jättesvårt. På första dejten var han nervös det märktes och det sa han själv. Men sen har jag inte uppfattat honom som blyg, inte då förrän ikväll isåfall.. och det verkar ju konstigt om han nu helt plötsligt blivit blyg? Jaja.. jag vet faktiskt inte...
    Jag känner inte att jag har lust att fråga ut han en massa om känslor och så vidare vi har faktiskt bara känt varann i ca 1 vecka. Men vi har typ setts varje dag, inte hela dagar, kanske ett par timmar i sänder sådär. 
    ok det kanske är lite tidigt också att fråga ut om känslor, han kanske är blyg om att prata om känslor.
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-24 01:05:57 följande:
    Nope inte sett den heller tyvärr... men det låter ju som en rätt så lättsam komedi, som du verkade söka efter Glad

Jag måste nog ta och sova nu. Du får ha det så gott inatt och hoppas du hittar en film som du kan se!

Godnatt! 
    godnatt hoppas att du får sova gött
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-24 01:17:22 följande:
    Jo, jag tycker ju det... även om man är väldans nyfiken.

Nu blev jag konfunderad igen....

Först ringer han här efter att jag blev avlämnad. Och undrar hur jag tyckte det var när vi sov ihop. Och jag sa att jag gillade det, att det var mysigt osv.. ja okej allt ok, han gillade det också.
    Sen får jag ett sms där han skriver gulligt. Och sen ett till där han skriver att han vill vara hos mig nu. Och sen nu ringde han igen och undrade om jag hade läst sms:en...

Vad hände nu liksom? från att en hel dag inte svarat på mina sms, varit kort osv till att nu vara tillbaka till sitt gulliga jag som han var tidigare...

killar killar. han kanske tycker det är lättare att ta ådana saker när han pratar med dig eller via sms.
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-24 01:32:43 följande:
    Ja, vem vet? Inte jag iallafall. Känns som om det var nåt där som han tänkte på sen sist vi träffades, som gjorde att han har varit som han har varit. Men jag vet fortfarande inte vad, men det verkar ju ha löst sig eller rett ut sig eller vad man ska säga... vi får se vad morgondagen har att komma med för erfarenheter.

Oj vad jag känner att jag skrivit personligt... kanske inte så bra Tyst. Men men... så skönt att ventilera!

Godnatt.. nu måste jag verkligen ta och sova... så här kan man ju inte hålla på och vända på dygnet Glad 
    han kanske var lite besviken att han inte fick ha sex med dig när du sov över hos han

sov så gott
  • Anonym (h)

saknar min dejt sååå mycket. tur att det är snart helg så man får träffa han snart igen.

• Anonym (h)

hahaha här sitter jag och skriver jälv    Filmen Pappa på burk var helt ok att se roat mig lite iaf

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!