Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-11-23 16:31:26 följande:
    Ta du en träff med emil på neutral plats. Ta det lite lugnt och känn efter vad han är för någon. Han är är den rätte för dig.

Ditt ex kan du hålla på halster någon vecka eller två. Vad känner du för honom förresten? 
    Varför inte låta båda träffas och gå en gladiator-match mot varanda? Finns svärd och treuddar i plats på BR. Vinnaren får bjuda på bio.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 16:35:57 följande:
    Anonym (lilla jag): Fy jag skulle inte heller uppskatta blommor. Men håller med ovanstående att ta det lungt. Träffa honom, kän efter:))

Jag gillar match för där kan man fylla i i vilken grad av romantisk kille man vill ha. Jag lär inte riskera att få blommor. Jag är väldigt oromantisk;))
    Jag gillar inte match för där sitter fullt med panelhönor som väntar på att man skall betala för att få skriva till dem. Föredrar gratisalternativen.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-11-23 16:37:45 följande:
    Synd att du inte tillhör den skaran som öser på ketchup på all mat  Skrattande
    Förstöra god mat med ketchup..?
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-11-23 16:41:22 följande:
    Ja fy fan vad en del kan hitta på...
    En kille frågade efter ketchup till stekt strömming.. knappt jag kunde behärska mig från att lappa till honom.
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-23 16:43:56 följande:
    Eftersom jag är helt bakom så har jag såklar tinte hittat tvätt-tid i tid och således är inget av det jag gillar rent inför både jobb och helg. Så idag blir det raggningsförsök hos alla vänner efter en jäkla tvättmaskin....

Så går dte om man planerar som en amöba. Ibland blir man ju bra trött på sigsjälv

Eller så går jag och köper kläder istället och skiter i att hitta tvättmaskin. Vad blir smidigast tro Oskyldig
    Har aldrig gillat lukten på nyinköpta, otvättade kläder Dessutom är det inte bra för dig, med alla kemikalier de dränker in skiten i.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 16:45:44 följande:
    1: Om ni har en dejt inbokad brukar ni fortsätta flirta runt då? Eller är det omoraliskt! Man vill ju inte missa chanser liksom...

2: Brukar ni ha sex på första dejten?

Det här med dejting är ju väldigt nytt för mig och min senaste nätflirt visade sig tyvärr vara min svartsjuke exmakes bästa kompis bror:// Hahaha så jag avslutade det mycket snabbt;))

Oj Ojoj nu blev det mycket frågor här Hahaha
    / virrpanna
    Numrerade frågorna

1: Jag personligen gör inte det. Skulle inte vilja att den jag träffar gör så heller, så jag behandlar min nästa som jag själv vill bli behandlad. En i taget, tack.

2: Brukar och brukar. Känns det rätt, är jag tänd på tjejen och hon på mig, varför inte? Annars inte.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-11-23 16:49:25 följande:
    Fråga honom du ska till i helgen om hans ex har några kläder kvar  
    High five på den! Fast hon kan ju fråga ifall verkligen är nödvändigt att ha kläder på sig
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-11-23 17:04:51 följande:
    Men åk nu inte naken ombord på tåget bara. Jag vill inte se att du åker in i finkan
    Om det inte är en svensexa, super brudgummen redlös, drar av han alla kläderna och slänger in han i en kupé till Stockholm med biljetten fasttejpad tvärs över bröstet. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-23 17:09:25 följande:
    näe lägg av hahah har du gjort det
    Nej, äldre kollega berättade det. På den gamla onda tiden när X2000 inte fanns. Men de var snälla, det var en tur och retur-biljett.
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-23 17:19:26 följande:
    Efter noggrannt övervägande så åker jag och köper kläder, ingen tvättmaskin jag har tre tvättstugor tillhands så det är bara ren och skär lathet som gör att jag inte fått tider

Ämen är bara liiite uppstressad just nu. Typ
    Jag har tvättid imorgon hela kvällen annars
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!