Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 17:26:05 följande:
    Never mind: Åh vad duktigt! Det verkar som varendaste kotte på nätdejtingsidorna är ute och springer... Man kanske ska dra på sig träningsskorna och göra sig fin och ragga i spåret i stället för vid datorn;))
    Roligaste som finns. Sminkade uppiffade tjejer som löper lite lagom fort, för sminket får inte smälta bort gubevars
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-23 17:33:09 följande:
    fan vad less jag är på detta. känns som samma jävla personer som är på alla sidor och det känns som om det är omöjligt att hitta någon när man har barn
    Tjafs. De flesta jag pratat med har haft barn, inga problem.
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-23 17:52:21 följande:
    mm tyvärr verkar det inte funka för alla...eller det finns folk att snacka med men så fort man sen går på dejt så känns det som om de drar sig för just barnbiten. så har det varit på hälften av mina dejter
    Konstigt. Eftersom jag själv har barn, och eftersom de tjejer jag är intresserad av själva har barn, så är det för mig en icke-fråga. Finns andra saker som är viktigare än ifall hon har barn eller inte.
  • Smecker

Det bästa jag vet är de som inte har bild, och skriver "Ingen bild, inget svar" i sin profil. Grattis!

• Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-23 19:10:30 följande:

hehe Ica i Lerum
    Finns det singlar i Lerum? Trodde bara det var sambos och gifta i svindyra villor där ute
  • Smecker
    Soupy skrev 2011-11-23 18:49:46 följande:
    Jag kör utan bild på HP just nu. Jag tröttnade på alla ytliga mail så vill inte bli kontaktad av någon som bara sett en bild och inte läst profiltexten. Hellre färre men bättre. Jag har dessutom med flit skrivit en presentation som inte tilltalar killar med en personlighet som inte går ihop med min. Glad

Jag har inte några problem med att kontakta någon som inte har bild, jag är mycket mer intresserad av resten av personen i vilket fall. Ser jag en bild finns det risk för att jag börjar leta fel och det vill jag inte. Kanske därför jag tenderar att hitta killar jag gillar i bloggar och på forum snarare än en dejtingsida. 
    Vad heter du på HP? Skrattande Måste kolla ju
  • Smecker
    Soupy skrev 2011-11-23 19:18:38 följande:
    Jag vill inte bli mobbad. Skäms
    Du vet var min inbox bor, och jag mobbar aldrig någon.
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-24 19:26:59 följande:
    Jag är en hycklare för jag villle absolut inte visa min bild för att inte bli igenkänd och för att de skulle vara intresserade av det som stod.

Å andra sidan ratade jag alla utan bild. 

Oskyldig  
    Sånt har jag svårt för.. dubbelmoral.
  • Smecker
    iwan skrev 2011-11-24 20:14:46 följande:
    Har inte läst hela tråden så vet inte om nån annan tipsat om detta =P
    Men jag hamna på denna sidan www.flirtfair.se/
    Och där letar man efter vänskap, förhållande, kk, telesex m.m ;)
    Skräpsida
  • Smecker
    Anonym (tudeloo) skrev 2011-11-24 21:06:28 följande:
    Snart ska jag på min första dejt någonsin. Lyckades hitta en kille via MP som jag har snackat med nu i ja, säkert 2 månader. Vi har nog en del gemensamt och att prata kommer nog inte vara några problem. Däremot så är jag så himla nervös för att han inte ska gilla mig och att detta ska bli den enda dejten, hur sjutton hanterar man det? 

*Nybörjare* 
    Man tänker:

Nåja, vad är väl en bal på slottet...

Och så letar man vidare. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!