• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Haha ni skapar då minsann en diskussion om ingenting. Meddelandet var helt oskyldigt.
    Hon som skrev meddelandet inboxade mig nu och tyckte att ni är ju helt väck. Ni är bara avundsjuka för att ni inte fick något skojigt meddelande.
    Jag tycker att fler borde skicka fyllemess till varandra, livet blir skojigare då. Flört

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    visma1 skrev 2013-01-02 10:44:27 följande:
    Troligtvis gör man så för att få uppmärksamhet, men i längden lönar det sig knappast. Tror att det är få personer som fortsätter att anförtro sig till en person som kanske plötsligt hintar om något i tråden.
    Eller så finns det inget fyllesms och bara jag som trollar?
    Varför skriver folk öht i tråden? Ni har aldrig skrivit något i tråden för att få uppmärksamhet? Vi är nog alla attention whores om vi tänker efter.
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-03 17:18:22 följande:
    Hade ju en sån bra dejt igår... Längtar till nästa gång vi ses... Kyss
    Skåningen? Eller "skåningen"?
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-03 18:13:32 följande:
    Inte skåningen.
    Skål Skit i skåningen, den andra är mycket bättre!
  • MrC
    visma1 skrev 2013-01-03 19:19:26 följande:
    Är det du som är den andra dejten?
    Haha, nej.
    visma1 skrev 2013-01-03 19:25:22 följande:
    Haha undrar om vi gissade på samma trådmedlem tidigare också?! Och nej, jag gissade inte på dig då Fjäril.
    Haha.
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-03 19:27:10 följande:
    Visma: Det tror jag också för jag gissade inte heller på Fjäril
    Haha.

Nej nej nej. Solig Förvisso, ingen kan dricka vin och fruktdrinkar som Fjärilen. Skål
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-03 19:21:28 följande:
    Haha, min nya dejt är en helt annan, md liknande bakgrund som jag har.
    Åh, då är jag med. En bättre match helt enkelt. Satsa på det, ni kommer att förstå varandra mycket bättre. Skål
  • MrC

Åh ni klagar på lite influensa, feber, snuva, vinterkräksjuka osv. Jag kan byta med er när ni vill, jag har nämligen njursten och det är INTE skönt. Jag överlevde nätdejtingdjungeln, men fan inte detta. KräksObestämd

• MrC
    Vanilla ice queen skrev 2013-03-11 11:49:03 följande:
    MrC: Det fick jag förra lördagen det gör ont!!! Krya på dig!
    Du fick ett anfall alltså? Jag har inte upplevt någon smärta, det känns mer som håll i sidan. Har haft det sedan början av december, men fick diagnosen fastställd för 1 vecka sedan.
    visma1 skrev 2013-03-11 12:09:00 följande:
    Ja man kan ju tycka att överlevde du i nätdejtingdjungeln borde du klara allt liksom!
    Precis. Hon är underbar och vi har dejtat väldigt intensivt sedan mitten av januari kan man säga. Vi träffades första gången 14 dec via HappyPancake. Sen fick jag nytt jobb i mitten av februari och slumpen gjorde att vi jobbar inom samma koncern, men inte samma avdelning. Hon jobbar som ekonomicontroller och jag inom "humankapital", IT och juridik.
    ulfsas skrev 2013-03-11 12:14:51 följande:
    Det som inte dödar härdar brukar man ju säga. Kanske inte så kul att härdas alla gångerSolig
    Jag får härda ut, än så länge ingen smärta och inga magiska piller.
  • MrC
    Isnogood skrev 2013-09-11 15:48:31 följande:
    Ja NU känner jag mig ju ännu mer peppad att dejta via datingsidor Obestämd
    Äh, med dina biceps lär ju ingen våga något. Flört
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2013-09-12 14:03:59 följande:

Nu måste ju jag också skryta om mina biceps
    Snyggt Vaniljen! Själv har jag nog inte lika imponerande biceps, men jag jobbar på det.
  • MrC
    Krillel skrev 2013-09-18 14:52:05 följande:
    Hur viktigt är utseendet?
    50%?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!