Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-03-05 12:35:27 följande:
    Men en hel månad blir tajt har ju en hel drös med räkningar som ska betalas....
    DET är tyvärr nackdelen om man jobbar för mycket. Halv lön, hel lön, det mesta går säkert att lösa med HK.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker

Bästa escapen:

"Ledsen, men jag kom precis på att jag nog är gay"

• Smecker
    Legacy skrev 2012-03-05 12:43:03 följande:
    Jag har kört med att jag har jour på jobbet med alla inom rimligt avstånd till mitt jobb... Drömmer bankmannen fick ett sånt "joursamtal". Tack Live View Kyss
    Fult. Väldigt fult. Snyggt jobbat!
  • Smecker
    takida skrev 2012-03-05 12:38:00 följande:
    Beror ju lite på hur många dejter man vart på med personen ifråga. Att berätta att det inte klickar är jag nog rätt bra på. Men har vanligtvis svårare att berätta att jag tycker om personen. Tror jag eller kanske inte. Hmm måste nog fundera lite.
    Night sky skrev 2012-03-05 12:41:19 följande:
    Jo, jag tycker det är lättare att säga att det inte klickar än att ge en komplimang. Det är ju lite sjukt när man tänker efter.
    Men i första fallet är det ju inte man själv som eventuellt blir sårad. I det andra fallet kan det ju bli man själv som inte får det gensvar man vill och blir sårad. Så det är nog inte så konstigt iallafall när jag tänker efter.

Men va fan.... jag skulle ju inte tänka!  
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-05 12:43:31 följande:
    Bra på att avvisa och jättedålig på att säga om jag tycker om personen...
    Kvinnor..
  • Smecker
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:45:45 följande:
    Fråga:

Man träffar en kille på en dejtingsida, messar varje dag, trots att man har ganska fullt upp i livet.
    Snackar på telefon, allt verkar stämma.
    Sen när man träffats och tyvärr, hoppat i säng, avtar kontakten. Han svarar knappt på sms eller verkar inte vara intresserad av att ringa.

Han håller kontakten via FB, kommenterar och "gillar" inlägg. Men sen är det ganska tyst.

Vad tror ni?
    Är det ett fall av, "He's just not that in to me"?

(PS. sexet var extremt bra)
    Tyckte han med att sexet var extremt bra?
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-05 12:48:16 följande:

Javisst är vi härliga!  
    Ja, satsar gärna på kvinnor.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-03-05 12:51:53 följande:
    Alltså jag åkte till bufféstället. Så har de bytt take awaylådorna till större än innan så jag har med mig 6 kycklingschnitzlar, 4 hela stekta ägg. 4 sushibitar, en skopa med wokade nudlar, och en hel stor soppburk med stekt potatis och någon gryta.

Eh. Mat någon? 
    Ja tack
  • Smecker
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:52:40 följande:
    Nja, jag tänker inte vara som ett plåster. Vill han ses igen så får han föreslå det..
    Varför? Har du dålig självkänsla?
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:52:40 följande:
    Men en sak har man ju lärt sig, som om man inte redan visste., ha inte sex på andra dejten!
    Att man aldrig lär sig.

Jag SKA vara en fin flicka, jag SKA vara en fin flicka, jag SKA FANIMEJ vara en fin flicka...fortsättningsvis.
    Fina flickor är överskattade. Såna väljer jag bort, oavsett om det gäller förhållande eller sex. Föredrar såna som är naturliga och gör vad de känner för, istället för såna som följer mallar bara för att.
  • Smecker
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:56:50 följande:
    Sent ska syndaren förstå...
    "Sent skall syndaren vakna"
  • Smecker
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:58:44 följande:
    Inte dålig självkänsla, men trist att ligga på och alltid vara den som söker hans uppmärksamhet. Vill han inte så vill han inte.
    Skulle ju vara trevligt om det vore ömsesidigt medkontakten
    Vad är det viktiga, att ses eller vem som tar initiativet? Om det är det sistnämnda så förstår jag inte varför du ens funderar på killen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!