Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bellis79 skrev 2012-03-06 12:35:59 följande:
    Nu var jag kanske lite kall men fick svar tjohho men ett mesigt.. Typ hoppas du får en skön dag i solen, dags för lunch här o jag har barnen tills lördag.. Hmm inget ja eller nej..

Svarade bara tackdetsamma och lunch här med o vi hörs..

Orkar inte .. blir bara fel.. så får han la höra av sig om han vill se mig..

Var jag för kall?

Det vet väl bara du själv?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 13:15:19 följande:
    Legacy: Hur gick det?

Bellis: Jag hittar inte vad du skrev till honom?! Det är superdrygt att gå tillbaka långt i tråden med telefonen...

Nu blev det mycket. FB flirt och nu även görsnygg brandman. Have mercy!!! Men FB flirten tycker jag om redan och han är också görsnygg fast brandmannen snäppet vassare. Kan man träffa bägge samtidigt kanske... Eller är det inte snällt? Alltså jag är ju redan involverad i den ena därav att det ksnske vore lite ruttet...

Klart du kan träffa dem samtidigt. Vem vet, kan bli night of your life.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-03-06 14:43:19 följande:
    Fick svar på smset skitfort och han ville gärna visa upp sin musik när vi ses igen

hm problem dock för såklart har en annan skitfin kille hört av sig som har bilar som stort intresse, lättpratad och allt men att hålla flera bollar i luften känns mest jobbigt men då kommer jag ju kanske missa någon bra med... Lyxproblem!

Vanligt problem.. man ser inte det man har för att blicken alltid söker efter något "bättre".
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-03-06 14:49:22 följande:
    fast just nu har jag svårt att se att det finns bättre än han jag träffade igår annars hade det varit enkelt, så känns det just nu

Då är det inga problem, inte ens lyxproblem.
  • Smecker

En väldigt klok man sa en gång:

Om du måste analysera något eller någon, gör det inte ner i de minsta beståndsdelarna. Ju mindre delar, desto större risk att du inte kan sätta ihop det igen. Ju färre bitar, desto lättare att sätta ihop igen. Innan du börjar analysera, känn efter och fråga dig själv: Är det värt risken att analysera sönder det?

• Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 15:35:27 följande:
    Ska till frisören och fixa utväxten men min kompis visade hur jag skulle se ut som brunette så nu blev jag lite sugen. Ambivalent! Vågar man. Vad tycker ni, brunt eller blondt Bild?

Rött med svarta slingor
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 16:42:36 följande:
    Inte försent ska dit i morgon Det är en app som heter hair color Jätterolig!

Den måste jag definitivt prova så jag vet nästa gång jag skall klippa mig
  • Smecker

Jag är ett litet luder, bom chika bom chika bom bom bom..

• Smecker

Jag på FL mig utbjuder, bom chika bom chika bom bom bom..

• Smecker
    Legacy skrev 2012-03-06 17:46:00 följande:
    Va har du legat med över 9 sycken OH NO!

Alltså helt sjukt i den där tråden folk erkänner ÖPPET att dom är slampor Drömmer *sten i glashus sten i glashus*  
    Du får nog lägga till en siffra framför den där..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!