Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-18 18:52:15 följande:

På HP? eller menar du på forumet?

Här och nu
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-18 18:54:09 följande:
    Låt han få upptäcka det själv :) Jag tänkte så också första veckorna... Men nu bryr jag mig inte jag vill inte ha henne iallafall så vad tjänar det till om hon ångrar sig eller saknar mig?

Ju snabbare man kan släppa det ju mer energi kan man lägga på något bättre eller roligt
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-04-18 18:56:26 följande:

Ja för jag fattar verkligen inte varför han gjorde slut. Vi hade haft en jätte bra helg innan han tog steget. Men det är väl så det är när man blir dumpad. Man förstår inte varförObestämd

Hur länge var ni tillsammans?
  • Glädje58
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-18 18:58:37 följande:
    Jo visst är det så,men allt har sin tid.

Absolut. Man behöver bearbeta det som har hänt, försöka förstå.
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-18 19:05:12 följande:
    i alla fall acceptera det.

Det måste man absolut göra för att kunna gå vidare.
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-04-18 19:14:38 följande:
    ... Så det var väl egentligen det han sa att han tycker vi är för lika.      

Ville han ha en mer dominant kvinna som styrde?
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-18 19:21:51 följande:
    ...Jag tränar och är mkt manlig....
    varför förkorta mycket? Eller betyder det något annat?  mkt = mjuk kvinnlig tillgiven
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-04-18 19:14:38 följande:
    ...Vi är för lika och för veliga enligt honom. Och till viss del håller jag väl med att vi är lika. Dåliga på att prata känslor, lite stressade av naturen, svårt att ta första steget till att ses, rastlösa...
    Nu i efterhand, känner du att du vill ha en annan personlighet på din kommande pojkvän?
  • Glädje58
    Anonym (dejting) skrev 2012-04-18 19:29:21 följande:
    Hej! Jag har en liten fundering....Har nån här fått "känslor" för nån nätdejt,innan ni träffats, och hur har det blivit när ni väl träffats? Har det känts likadant eller har ni bliit besvikna?

Jag har även ett annat "dilemma", vi har nu bestämt att ses,att jag ska åka till honom över en helg....Det jag funderar mest på är att tänk om vi inte klickar när vi ses å "måste" umgås hela helgen....hur gör man då? (Är nämligen 90 mil emellan oss)

Gärna råd å tips om nån varit i samma situation eller vad ni tycker jag ska göra....

Tack!

Hej dejting Glad

Du, eller ni borde absolut ha en plan B om det inte klickar mellan er. Se till att träffas ute också, så du inte träffar honom hemma hos honom.
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-04-18 19:41:08 följande:
    Ja faktiskt.
    Har på HP önskat mig att kille ska ha egenskaper som trygg i sig själv, kan ta för sig, stressar inte upp.
    Om jag ser på det såhär nu när du ställer frågan så inser jag mer och mer att vi inte var rätt för varandra. Eftersom jag önskar mig raka motsatsen.

Det är nu du ska se positivt på det som inträffade, du lärde dig en väldigt viktig sak. Nu vet du vilken egenskap du inte vill ha och vilken du vill ha. Fan, det låter ju som du beskriver mig (den nya alltså :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!