Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-19 13:21:08 följande:
    Jag har inte heller fått mittGlad
    För jävligt, då missar du alla bonuspoäng man får för varje inlägg
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-19 13:21:19 följande:
    Sitter lite nervös för att jag ska till bilbesiktningen med min lilla bil om ett par timmar... detta är väl inget att vara nervös för?
    Gick ju bra förra året... åh, nån som vill hålla lite tummar för mig att det går lika bra i år? Obestämd 

Hoppas ni andra har en bra dag också?!  
    Hålla tummarna är säkert bra. Men har du kollat det enklaste? Typ glödlampor, varningstriangel
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-19 13:26:20 följande:
    Ja, det enklaste är kollat. Men jag råkade hälla en massa olja utanför när jag skulle fylla på
    Oj då Obestämd Det blir en trea direkt och sen skroten
  • Glädje58
    lovebuz skrev 2012-04-19 10:35:53 följande:
    , fotograf, 
    Har du egen studio? Eller ljusuppsättning?
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-19 13:33:12 följande:
    ... Borde kanske ge fan i att träffa vältränade killar?...
    Jag har hört att många tycker så. Jag tror att jag ska sluta träna nu Flört
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-19 13:33:45 följande:
    Äh lite spill får man räkna med!

Snaaaaart ska jag få se mina sommarfälgar på bilen för första gången, känns kul! Sen en ny vindruta på tisdag så är bilen tipp topp sen!

Jag fick en ny vindruta i förra veckan. Det är precis som det inte fanns något glas där framme. Helt klart och inte en massa små irriterande prickar. Jag ska nog byta varje år
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-19 13:38:27 följande:
    Detta är 6:e gången på tre år hos samma bilfirma jag byter, de började väl lagerhålla rutor till min gamla bil men nu chockade jag dom allt genom att komma med en helt annan bil
    Jag fick byta vindruta för att min vän skulle visa mig hur fasta ben hon hade. Känn, sa hon...känn hur fasta mina muskler är. Strax därpå hörde jag en dov skarp smäll. Hon hade tryckt fötterna mot rutan och den sprack Foten i munnen
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-19 13:46:50 följande:
    Sen kan ju inte jag rå för att jag ser ut som en body builder utan att träna ;)
    Men det kan du säkert få bort på något sätt, så ska du inte behöva se ut
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-19 13:48:23 följande:
    Det vart nästan en smärre oljekatastrof!
    Bara fåglarna inte får för sig att bada och tror att oljefläcken är en vattenpöl
    Har du Omega3 i din motorolja?
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-19 14:06:10 följande:
    ...Nu börjar ju glassäsongen... gillar du glass? Det kanske kan hjälpa mot åkomman "body builder"?  
    Jag har försökt undvika gräddglass men i förra veckan kunde jag inte stå emot magnum choklad med någon chokladsås i. Jäklar vad god den var Hjärta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!