• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nu väntar Göteborg och Thessaloniki på celebert besök.

Av mig alltså :)

• ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 08:49:03 följande:
    Norr om stan, men samma pendeltågslinje iaf... Ha en toppendag, vännen!

Lycka till. Trodde inte att du var en blyg lite viol ;)
  • ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 09:30:41 följande:
    Tack! Jo, jag är egentligen det. Försöker jobba med det dock...

Hehe ;)
  • ulfsas

En fråga bara. Hur stor åldersskillnad tycker ni är vettigt? Det spelar ju trots allt en roll framför allt längre fram i livet. Kul att höra era åsikter. Är det någon skillnad på om killen eller tjejen är äldst.

• ulfsas
    Smecker skrev 2012-05-24 07:54:59 följande:
    För mig är det hälften plus sju som gäller som gräns neråt, och ca fem uppåt.
    I like the way you say please while you're looking up at me...

Det ante mig :) 48/2=24+7=31 till en 36-38 då... Har just en fikadejt på G med en tjej som hörde av sig. Hon är 31, därav min tveksamhet och min fråga. Vetefan om och vad det kan leda till mer än kaffe och en bulle ;) Det var iaf inte jag som skrev till henne först. Hon är söt, mycket söt på den enda bilden hon har. Det kanske är en scam bara. *luttrad* Hon verkar vara vettig dock......den som har en lever får se som alkoholisten sa...
  • ulfsas

Ok....då fattar jag :D Kanske lite väl stor skillnad men men. 31-48 är ju en sak 53-70 är en annan. Som att be om ännu en framtida skilsmässa eller otrohet. Hon har en ettårig knodd också. Hon har varit separerad i ett år...hmmm. MEN vi har ju inte ens fikat ännu. Funderar bara på mina gränser och framtidsmöjligheter. Är jag sugen på att rulla runt med en barnvagn igen liksom. Min minste är 176 cm lång och 15 år....

• ulfsas

Ok. Bra, det ger ju ett visst utrymme. Får se på möjligheterna isf ev problem. Är en kopp halv full eller halvtom?! Sedan var det ju om man var på samma plan i livet då. En ettåring och mina som är 15 o 18....men vi har ju som sagt inte ens setts ännu. En kompis till mig brukar sälja att jag planerar för långt. Undrar varför... Jag menar att det är bra att se framåt så man ser vilka möjligheter som finns.

• ulfsas

Isn’t it ironic?
    We ignore the ones who adore us.
    We adore the ones who ignore us.
    Love the ones who hurt us, and hurt the ones that love us.

Inte skriven av mig men den kändes relevant.

• ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-27 16:06:36 följande:
    Hoppsidoppsi, blev oväntat bjuden på fikadejt ikväll. Mejlat med en kille på HP ett tag, och vi kom på att ingen av oss har nåt planerat idag, så vi drar på fika nånstans och snackar.

Skrattande

Lycka till.
    Även jag blev tillfrågad om en fika i en annan tråd.......av en som var anonym........

Hon kanske heter Ann Onym när jag tänker efterDrömmer 
  • ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-27 16:39:20 följande:
    Jamen vad smart av henne då! Obestämd
    Kan ju hoppas att det var en tjej.....
    lemonina skrev 2012-05-27 16:38:14 följande:
    Spännande trådar det verkar finnas här hihiGlad
    Det gör ju det Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!