• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-21 23:08:52 följande:
    Jobbar! xD Fick dock en utskällning förra året av en dam där som tyckte att jag hade dåligt minne... Tungan ute Demens är egentligen riktigt tragisk men det har sina komiska ögonblick iaf. Var faktiskt jätteskraj för att jobba på den avdelningen innan och förra året var det där jag trivdes klart bäst. Får se hur det blir i år.

Vet inte. :(   Vill göra något iaf  
    Vad har du planerat då?
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    takida skrev 2012-06-25 16:38:52 följande:
    morgon??
    Kom upp lite sent. Sonen har inte ens ätit frulle ännu.Äpple
  • ulfsas

Hur tycker ni?
    Om man träffar en tjej som man inte vet riktigt vad man vill med skall man då ha sex bara för att se och sedan dumpa eller? Om man nästan säkert vet att man inte kommer att vilja mer än så och då hon (troligen) vill ha mer än bara sex. En tjej som är ute efter ett seriöst förhållande alltså.
    Man kan ju inte heller veta allt innan.
    Är det taskigt eller bara naturligt att testa på så?

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 17:33:05 följande:
    Ulfas: Testa på du men var rak efter om hur du känner!
    OKSkrattande

Blond är fintSolig
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-26 07:53:08 följande:
    Morrn, den här förkylningen får mig att vilja hoppa ut genbom ett fönster eller någon snart... Kanske tur att jag inte orkar röra mig mer än absolut nödvändigt. Men jag har allvarligt talat inte tid att må såhär nå mer och börjar känna mig sjukt stressad över det, jävla skitliv.... Jadå, jadå det blir väl bra nån jävla gång igen men nu tänker jag sova

God morgon! Inte deppa nu. Visst är det kasst att vara sjuk med efter regn kommer sol heter det ju. Passande i dessa tider :) När har du semester och vad skall du hitta på då?
  • ulfsas
    Midori skrev 2012-06-27 17:45:18 följande:
    Seriöst tur att du inte såg mig nästan snyftandes med dörren halvstängd till badrummet och med dammsugaren så långt från kroppen som det är möjligt "farligt" hade varit okej, dödshot på grund av hjärtattack kanske

En dag kvar innan semestern wiiiiie, imorgon är det utgång med jobbet så det blir en fin start! SÅ kan man komma hem full och helt ointresserad av spindlar! 
    Bra att ni behöver oss killar till att skydda er från dessa monster. *drar ut med vit springare och svärdet i högsta hugg* {#emotions_dlg.djavulsk}
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-27 23:55:01 följande:
    Tack för ikväll! {#emotions_dlg.flower}
    Nattinatti. Skall upp kl 5 så zzzzzzz
  • ulfsas

Strax blir det frulle och sedan bad i Atlanten-semester är görgöttSolig

• ulfsas
    Opcode skrev 2012-07-09 12:03:43 följande:
    JAAA Det är sol ute idag :)
    Är det så illa där hemma.
    Här i Orlando skiner solen men ibland kan det komma rejäla skurar dock inte så mycket där jag varit.

Kennedy Space idag. CoolSolig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!