Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bubsan skrev 2012-03-07 18:15:35 följande:
    Jag bor i Skaraborg, i en liten håla

Du och Bert Karlsson..
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-07 18:20:11 följande:
    Men hur går det för er killar egentligen.. dåligt med uppdateringar från dejter må jag säga. Det är bara vi tjejer som mest står för den biten! 

Just precis, och det sköter ni med bravur.
  • Smecker
    bubblan79 skrev 2012-03-07 19:46:00 följande:
    Ja det är väl just det att man har liksom inte så många år på sig att hitta nån vettig att skapa den där framtiden och familjen med. medans när man var 20 så tänkte man inte i dom banorna, då brydde man sig helt enkelt inte direkt och alltså inget som stod på spel.. hade väl mindre att förlora då än nu .. eller kanske bara en sån sak som att ta ett avslag på ansökan kanske? förr hade man ju gått vidare direkt men nu kanske man tar åt sig mer

Det är precis det jag har svårt att förstå. Varför ta åt sig mer av ett avslag nu, än då? För mig är det tvärt om, jag bryr mig mindre nu, för jag är äldre, mer erfaren och har livserfarenhet nog att skilja på vad som är viktigt och vad som är skit samma.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-07 19:46:39 följande:
    Haha.. ja, jag trodde att det var det man gjorde i dejtingdjungeln... dejtar alltså! 

Det sa jag väl inte emot?
  • Smecker
    bubblan79 skrev 2012-03-07 19:55:59 följande:
    spelar ju ingen roll om du förstår det eller inte. man är olika helt enkelt och sån är jag!kan ju vara så att man har olika historia kanske

Se möjligheterna, inte begränsningarna. Glöm inte, alla är unika individer. Utom jag.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-03-07 19:57:22 följande:
    Jag förstår dig baskemej fullt ut, jag är inte sååå gammal men tänker ändå så som du

Barnrumpa
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-07 19:58:27 följande:
    Nä, men trodde nog att ni killar skulle dejta lite mer

Det vet du väl inget om?
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-03-07 20:00:42 följande:
    käft jag har fan vart gift 5 år

Finns folk som blir bortgifta när de är 12 år.. så det betyder inget
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-07 20:05:00 följande:
    Men suck Smecker.. ibland (läs nästan alltid) är du så jobbig! Nä, och ni vet inget om hur mycket vi tjejer egentligen dejtar heller .... kanske bara tar upp guldkornen och idioterna!

Men om det nu är så att ni (du) dejtar utan att ta upp det i tråden tycker jag faktiskt att det är lite dålig stil då vi andra berättar om våra dejter!  

Tack vännen, du anar inte hur dina ord värmer

Jag är fullständigt övertygad om att ni inte berättar om alla era dejter. Och vad gäller vad jag gör och inte gör.. och vad jag berättar och inte berättar.. så är det mitt problem. Den dagen jag får problem i det dejtande jag kanske eventuellt möjligtvis ägnar mig åt, eller behöver stöttning eller råd, så lovar jag att överväga att ta upp det här. Tills dess så är jag här för att uppmuntra, stödja, svära åt och applådera er andra.

Frågor på det?
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-07 20:08:02 följande:
    Mer restriktiva??? Det berättar ju för sjutton ingenting... tråkmånsar isåfall

Eller vill inte ta upp eventuellt dejtande på ett offentligt forum, utan föredrar att ta det privat. Eller är privata av sig och anser inte att ens egna dejtande är ett allmänt samtalsämne. Eller.. ja det finns säkert fler alternativ.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!