Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-04-19 23:47:42 följande:
    Hihi!

Godnatt på er tråden... nu är den här dagen slut för mig och jag med den! {#emotions_dlg.flower}

Natti natt{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-19 23:43:56 följande:
    Därom tvistar de lärde.

Ok jag ska inte fiska något merGlad
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-19 23:55:12 följande:
    Om man nu ÄR nyfiken finns alltid en inbox. Där kan man ställa frågor av personlig karaktär som kanske inte lämpar sig att ta i en öppen tråd. Den låsta tråden är en annan femma.
    Ok jag ska ha det i åtankeGlad Du är hemlighetsfull du.
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-20 00:08:23 följande:
     Hehe... kul med dialekter. Jag har den irriterande ovanan att ta efter drag hos den jag pratar med om denna pratar dialekt. Kan bli en intressant blandning då jag ibland umgås intensivt med folk från olika delar av landet... Väldigt irriterande påstår somliga men det är ju inget jag gör med flit direkt Skrattande Däremot har jag iaf börjat reagera när jag gör det, vore ju roligare om man kunde växla medvetet dock. Obestämd

Får man fråga vad du har för en dialekt? Ja men samma för mig, om jag bor tillräckligt länge på ett ställe tar jag efter deras dialekt.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-20 00:14:38 följande:
    Nä nu ska jag ta boken å katten å lägga mig..boken är ganska sorglig just nu.Precis som morgondagen för en del.Begravning. Mitt sista ex ,vi var tillsammans i 5 år,det tog slut för 2 år sedan.hans mamma dog på långfredagen. Först tänkte jag att jag skulle gå på begravningen,sen att jag inte skulle göra ngt. Men till slut blev det en blomma från mig.Vi umgicks ganska mycket  med varandra.
      Köpte  3 röda rosor och en vit prärieklocka som begravningsbyrån för dit..Jag bara skrev tack för allt. Vila i frid och mitt förnamn.
    Jag blev jätteledsen när jag stod på blomaffären och skulle formulera kortet,det fanns förslag att välja mellan men man vill ju att det ska kännas rätt. då blev det att jag tänkte tillbaka på henne och mindes ,så de va lite jobbigt, när man tänker hur livet far fram och helt plötsligt är det bara borta.

Det känns ändå bra att jag gjorde det,även om det är  2år sedan det tog slut..

Fint gjort
  • lemonina

Gick som hastigast in på HP och fick i samma stund ett mail på några rader från någon utan profilbild.
     Jag blir så irriterad, tror de verkligen att någon svarar?  Ska jag dejta, vill jag veta med vem.

• lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-20 00:35:35 följande:

Trevliga rader? Du får väl säga att du vill se bild då, kan ju vara lätt ordnat... Om nuy mejlet var någorlunda intressant. Men annars håller jag nog med om att man väl borde inse att det är rätt bra med en bild eller gärna flera...

Nja det enda jag fick var: Du är söt! Kan dock tyvärr inte säga detsamma, då jag inte vet hur han ser ut. Obestämd

• lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-20 00:37:09 följande:
    Fråga? :) Eller skriv till Leif GW och be om en profilanalys :)
    Tror inte ens att han har info.
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-20 00:48:55 följande:
    Haha, fick detta mailet alldeles nyss

jag är nyinfl o har butik på drottnng gatan...o tänkte om du vill komma hit nu o dricka kaffe med tända ljus på golvet ....skruvar ihop mc mm då det är det jag säljer...jag är jätterseriös men söker lite ny vänner....o ser bra ut...mkt bra ut....så vill du komma förbi o ha sällskap av mig...ler

Åh vad gulligt. Men han kanske kunde skippa delen med hur bra han ser ut.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!