Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-21 17:23:30 följande:
    Nehej nu ska det drickas öl och vara lite socialt =) Vi ses
    Ha det så trevligt:)
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 17:40:30 följande:
     Ha en trevlig lördagskväll hela högen! Här är det dock städning som gäller...
    Det låter livatFlört Ha en trevlig städtur!
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 17:47:04 följande:

Japp! Jättekul! Ser verkligen fram emot kvällen, inväntar dessutom min dammsugare som exet lånat, eller om det möjligtvi är han som jag ska låna? Nån av oss lär ju skaffa en ny och jag tänkte att det skulle bli jag,  frågan är bara när? För det blir en vända utan barn, tog ca en halvtimme igår att köpa havregryn och mjölk :P Storhandling lär bli återkommande tema på mina barnfria helger sen, när f-n de nu blir?  

Jobbigt att dela dammsugare, men då har du iallafall en ursäkt om du inte städar så ofta hehe.
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 18:15:36 följande:
    Haha, synd det inte bara behöver dammsugas då... Vad ska jag skylla resten på? Vet iofs vilka som tällt till med det mesta och de har allt fått städa också, men de är lite för små för att vara effektiva. Övning ger dock färdighet och jag har inte tänkt ta rätt på allt efter dem... Men somligt blir ju iaf klart då och värre när de försöker så ikväll är det min tur :P

Men att dela dammsugare är väl en av de mindre jobbiga bitarna just nu. 

Haha när jag får barn, eller ska jag kanske säga OM jag får barn, så ska det vara det första de lär sigFlört 
              "här är din nya leksak dammvippan och dammsugaren så här gör man, Åh vad kul va?"
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-21 18:28:08 följande:
    Det sa jag med. Sen fick jag barn.
    Menar du att jag inte på något sätt kan programmera de små liven? Att stå som små ljus vid besök, att hjälpa mig att fylla på varukorgen när jag är ute och handlar och att hjälpa mig att laga mat mm. Flört
  • lemonina

Ok hoppas ni får en trevlig kväll djungelgängetGlad 
    Nu ska jag iväg till en kompis och dricka lite vin och snacka skit.

• lemonina

Gårdagen blev visst lite wild and crazy. Började ganska oskyldigt med lite vin hemma hos en kompis, som sedan slutade med jacuzzibad i en bröllopssvit. Skrattande Herre jösses vilka galna människor det finns haha! Men kul var det.

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 16:24:36 följande:
    Lemonina: hahaha det är dig man ska festa med alltså
    HAHA ja man vet aldrig vad som kan hända när jag är medFlört
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 16:21:12 följande

Fy jag har seriösa moralproblem och har en djävul på ena axeln och en ängel på den andra haha *suck*

Har det något med den eviga väntan på loverboy att göra?Glad
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-22 16:56:02 följande:
    Erat snack om vilken mobil som är bäst är VÄLDIGT tråkit.....

Det håller jag med om....
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!