• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

cocacola: Kul med dejten

• Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-03 21:39:03 följande:
    Japp! Fast jag undrar lite vart min tankeförmåga tog vägen?  Herrejisses...
    Som Smecker skrev...hemma där den ska vara..
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-04-03 22:11:09 följande:
    Ni får ha så trevligt!
    Jag hade tänkt att titta förbi jag med. Men nu vart det på en dag som jag har andra planer på  
    Hörde det, men jag åker inte så tidigt på söndagen om du kunde då? Hade varit skoj och träffa dig med.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-04-03 22:19:47 följande:
    Sant. Men jag vill nog inte åka ifrån min dejt förtidigt på söndagsmorgonen heller
    Men det skulle helt klart varit jättekul att träffas... och det tar ju lite över en timme för mig att köra till Natalie också. 
    Du kan ju höra av dig på söndagen när du känner dig redo och lämna din dejt och kolla läget.
  • Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-03 22:22:49 följande:
    Hmm...

Är ni säkra på det?

Nu verkar han ha gått upp i rök iaf, har inte hört ett pip... Men det är väl lite tidigt att dra några slutsatser än kanske. Drömmer  
    Ja. Men det är väl inte så länge sen du åkte ifrån han? Har du hört av dig till han?
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-04-03 22:31:03 följande:
    Ja, självklart. Men som sagt.. har ingen aning om när det blir egentligen Drömmer
    hehehe
  • Heidi1
    takida skrev 2012-04-05 15:30:39 följande:
    Snart dax att klistra på leendet och åka och hämta mini, livet slutar inte för att jag deppar. Men deppa måste jag få göra ett litet tag iaf. 
    Tankarna bara snurrar, ska jag ringa honom ska jag inte. Kommer inte att ringa honom men jag vill.
    Fan jag vill vara lyckligt kär inte olyckligt kär.
    Tänk va fort det kan vändaRynkar på näsan 
    Låter inte skoj, vet inte om du har skrivit om det i tråden men orkar inte läsa tillbaka. vad har hänt? kram
  • Heidi1

Så nu hoppas jag att jag ska bli av med min hosta helt, nu har jag fått ny medicin.

Blir inte att åka till Nathalie, hennes dotter har blivit göör förkyld Så nu får jag komma på något annat att hitta på nu när jag är barnledig.

Men ikväll blir det att åka till Legacy

• Heidi1
    lemonina skrev 2012-04-05 19:32:48 följande:
    Med en en potentiell Mr Right?

Kanske
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!