Kärnfamilj skrev 2012-04-09 13:19:11 följande:
Hej,
Surfade in på denna tråd från google och blev lite paff. 24000 svar i tråden?? Wow !
Det verkar kanske vara rätt forum för att göra lite reklam för sig. (Eller är det fel forum för sånt?... ni får ursäkta nybörjaren)
Jag söker kontakt med kvinna i Göteborg som (som jag) har drömmar om familj (och då menar jag såklart inte fixa barn på första dejten... ;) snarare på 2-5 års sikt kanske, under förutsättningen att relationen visar sig fungera)
Jag:
Man 40 år i Göteborg, bra jobb, bra ekonomi, bra boendesituation, bra hälsa och kroppsform. Inga tidigare barn, inga jobbiga skiljsmässor (senaste förhållandet sprack utan drama och bråk, bla pga att vi inte kunde enas om att skaffa barn)
Du:
Kvinna i Göteborg med drömmar om framtida familj. Inga tidigare barn, inga skuldberg, inget tungt psykologiskt bagage.
Jag är f.ö. inte medlem i några av nätdejtingsajterna som nämns av trådstartaren. Vilken skulle ni isf rekomendera för en profil som min? :) Ragga på krogen har inte heller känts aktuellt för mig på typ 15 år.
/KL
Då är jag absolut ingen för dig eller du för mig.