Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-25 10:55:55 följande:
    Huvudsaken är att man har roligt under tiden.
    Det här hör jag då och då. Smecker, menar du att du har kul med dejtandet under tiden tills du träffa den rätte, eller man får ha kul med andra saker under tiden man försöker få till någon dejt.

Frågan gäller även dig  sthlmsman77
  • Glädje58

Tror att jag lyckades somna vid åtta-tiden. Sov sedan 90 minuter. Vilken dag det här kommer bli. 

Fick svar från skatteverket att det inte var ett kravbrev på 24.000 jag fick. Bara en liten redovisning. Pust vad skönt. Sen ordnade jag anstånd till 15 juni. Ja jag vet, jag är bedrövlig när det gäller deklarartioner....

• Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-25 11:27:38 följande:
    Jag har bara kul Drömmer Tills jag träffat den rättA, ja. Som jag tror att jag nämnt någon gång, jag dejtar inte och tänker inte göra det heller.
    Som min filosofi skulle jag tro. Har en träff på gång med en mystisk kvinna, här från fl... Ska bli kul att träffa henne Glad
  • Glädje58
    magus skrev 2012-04-25 11:30:16 följande:
    Smecker : Nice.
    Jaha vad händer på agendan för er andra idag då? Ska själv försöka laga punkan på bakdäcket på cykeln i dag..  Blir nog mycket svordomar om jag känner mig själv..
    Ska försöka få ihop en deklaration. Undrar om jag orkar åka till gymmet idag efter en sömnlös natt. Ska ut med min vän ikväll och äta gott. Just det, behöver ringa och boka bord nu...
  • Glädje58

Grattis till inlägget #30.000 Smecker Skål

Jag var så trött så jag orkade inte ens försöka vara med i kampen när det var 20-30 inlägg kvar. Gött att segern hamnade hos en av de ordinarie skribenterna i tråden och inte en helt anonym som kostar på sig att skriva endast ett ord.

Jaha, då är det dags att planera inför inlägg #40.000 till sommaren skulle jag tro Glad 

• Glädje58
    takida skrev 2012-04-27 11:38:16 följande:
    När man läser om alla problem folk har som lever i en parrelation vad gäller ekonomin och osäkerhet och han sa si och han sa så. Så tänker jag att fasiken vad det ändå är skönt att vara singel iblandSkrattande
    Jag gör vad jag vill och när jag vill och det finns ingen som lägger sig i. Vill jag gå i sunkiga kläder en hel dag så gör jag det och vill jag piffa till mig och gå ut på stan så gör jag det. 
    Visst har du rätt. Och den där friheten att göra vad man vill, när man vill, det är grym. Men sen är det ju så himla mysigt att vara med någon som man älskar
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-27 11:38:16 följande:
    När man läser om alla problem folk har som lever i en parrelation vad gäller ekonomin och osäkerhet och han sa si och han sa så. Så tänker jag att fasiken vad det ändå är skönt att vara singel iblandSkrattande
    Jag gör vad jag vill och när jag vill och det finns ingen som lägger sig i. Vill jag gå i sunkiga kläder en hel dag så gör jag det och vill jag piffa till mig och gå ut på stan så gör jag det. 
    Sen tänker säkert de flesta att de aldrig ska hamna i den sitsen när de blir tillsammans. Det kommer att lösa sig
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-27 12:34:46 följande:
    Men va f-n! VEM har snott min motivation och inte lämnat tillbaka den!? Skrikandes
    En energitjuv, ring polisen Tungan ute
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-27 12:20:04 följande:
    ...Sen vet inte jag om jag skulle ha några direkta synpunkter på om ens tjej skull gå i sunkiga kläder, i enbart trosor eller naken hemma en heldag, däremot så skulle jag ha synpunkter om hon skulle tro att hon kunde få igenom sin vilja i allt. 
    Jag skulle säkert tänka som du om inte jag hade råkat ut för att min exfru, de senaste 18 månader vi var ihop, gick omkring i sunkiga kläder och omålad hemma. Men när hon skulle till jobbet (och träffa sin potentiella älskare) gick hon gärna upp en timme tidigare för att göra sig fin för honom. Man ska kunna göra sig fin för sin partner också (vilket jag själv hade missat)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!