• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag är helt hopplös.. Skulle storstäda här hemma, började tappert med att bära lite grejor till förrådet. För att få plats där var jag tvungen att röja lite; men oj vad hittade jag där? En rolig låda den tar vi med upp. Så min städdag blev istället en nostalgiresa bland gamla kort,dagböcker och meddelanden från gamla vänner. Skrattande
    Men städningen den gick åt skogen 

• takida
    Näckrosen skrev 2012-07-15 21:05:10 följande:
    Hur fort ska man träffas då?

Efter några dagar, någon vecka, några veckor?

Eller går man efter antal meddelanden?

Byter ni telefonnummer innan, eller bestämmer ni på datingsidan var och när ni ska ses?
    Det beror helt på men hellre för snabbt än att vänta för länge annars finns risk att man bygger luftslott. Men ibland kan det ju ta ett tag innan man kan synka sina scheman för att få till en dejt. 
    Jag är inte särskilt förtjust i förväntningar alls, drar lite öronen åt mig när en kille skriver att han längtar efter att träffa mig, hur kan han längta efter mig han har ju aldrig träffat mig. 

Men så är jag lite knäpp medSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-07-15 21:48:17 följande:
    På tal om staker har jag en på hp. Jag blockar honom och så skaffar han nytt konto, med samma bild. Så blockar jag, och så skaffar han nytt. Så håller det på. Han skriver aldrig någonting och jag har frågat honom vad han vill. Då avslutade han kontot. Och skaffa nytt.
    Han måste tycka att du är fantastiskt snyggFlört
    Men det låter faktiskt lite obehagligt må jag säga.. 
  • takida
    Madida skrev 2012-07-15 22:59:35 följande:
    Jo jag har funderat på det. Men om det skänker honom glädje att gå in och glo på min sida så..ja spela roll?! Han gör ju inget :)
    Vilken fin människa du är som unnar honom detHjärta
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-16 21:27:04 följande:
    Tjohooo! BerättaSkrattande
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-16 21:28:14 följande:
    takida: Spännande, lycka till! Var det han som ställde in sist?

Är ni så löjliga som jag att ni loggar in och kollar ibland bara för att se om dejten varit inloggad? Kollat igår och idag, och märker att han knappt är inne... ett gott tecken?!Tungan ute
    Ja det är med han som ställde in sist men det går jag inte med på en gång tillSkrattande
    L: vad ska säga tro? Av korten att döma så ser han rätt sexig utTungan ute o jag tror att han är en rätt rolig och soft kille. Känner inte att det kan tänkas leda till nåt seriöst mer kanske en kille jag kan hänga med:)
  • takida
    Madida skrev 2012-07-16 21:31:51 följande:
    Lammkött? Äldre? Lång? Kort? Barn? Inte barn? Skostorlek? Ögonfärg? Jobb? Plugg? Berätta!
    HahaSkrattande
    Jag tycker han är lammkött, han är bara 28 ju. Längd strax under 180 om jag inte minns fel. Han har bruna ögon:) love it! Barn har han ett samma vecka som mig vilket är en fördel. Han jobbar som hantverkare, det gillas d med! Skostorlek har jag inte den blekaste aning om. 
    Är du nöjd där miss eller nåt mer du vill veta?Flört
    Utseendemässigt är han helt i min smak och som det känns är han även det personlighetsmässigt, men det återstår att seGlad
  • takida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-16 21:34:20 följande:
    Va? Jag sa väl inte att jag bara ville ha svar som passar mig? Var står det någonstans? För övrigt tycker jag att du alltid verkar ha så raka och korrekta svar på allt som skrivs, men du kanske inte är känslomänniska.
    Det är bara Smecker i ett nötskalSkrattande
    Vi andra analyserar och smecker han gör det inte:)
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-16 21:37:37 följande:
    Hihi det låter toppen det du!  Oseriöst kan också vara kul.Tungan ute

Försöker själv få till en date med en 26-åring men kan nog ha skrämt iväg honom när jag skrev att jag ville ha en vänskaplig fika i första hand. Men ska försöka lite till
    Ja se till att få en dejt med honomSkrattande
    Idag är det måndag ju, hört nåt om jobbet?
  • takida
    Madida skrev 2012-07-16 21:43:23 följande:
    Jag är aldrig nöjd Solig
    Men det får duga sålänge och jag tycker det låter himla bra. Håll oss (mig) uppdaterade!  
    Klart att främst du men även de andra får en uppdateringSkrattande
    Och mest troligt så är jag efter imorgon med i matchen igen så att sägaTungan uteFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!