Skit i honom. Antingen är han inte intresserad eller så spelar han svår. I båda fallen så är det ett fett långfinger i luften som gäller. En kille som är värd nåt låter dig få veta om det är intressant med något nytt, på samma sätt som om du verkligen varit väldigt intresserad så hade du låtit honom veta vad som gäller.
Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-30 22:34:39 följande:
Jaha så alla ska göra saker i helgen alltså? Jag då? Nej lämna mig här så kan jag sitta här och ... sitta. Gör så!
Alltså...bowling i göteborg någon? Någon som inte har dejter och sånt hela helgen?
har lejt bort sonen för att gå på fest på lördag, så denna veckan e körd för min del, men hänger gärna på en annan helg! Vore ju grymt att få ihop ett gäng o ses på riktigt;)
nja inte med den tjejen hua.... Gud hallå jag vill ju bara hitta en normal tjej....
Får nog ta o ragga upp ngn på Coop det har ju funkat tidigare... *s*
bli uppraggade på coop hade vart nice;) säkert fler än jag som tycker!
Du ställer dig vid fruktdisken spanar in ngn tjej som du antager att skall gå dit och kollar om hon ler tebax åt dig när du ler... Sedan går du och tar samma frukt som henne och säger nej nej nej den kan du inte ta.
Knackar lite på frukten och förklarar att beroende på ljudet som kommer från frukten kan du avgöra vilken som e fräschast och kommer att hålla längst.. Perfa ingång till ett samtal sedan avslutar du med att fråga om hon vill ta en fika. Genialt
imponerande!
hade en jobbarkompis som raggade upp sin tjej på bibblan, alla sätt e bra utan d dåliga;)
Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-30 23:40:30 följande:
Jag tror faktiskt att jag ger upp Jag pallar inte med dessa berg-och-dal banor där jag hela tiden känner mig helt förvirrad. Jag är en smart kvinna! Fina vänner, helt okej jobb, intressen o.s.v. Men så träffar jag nån som fångar mitt intresse och PANG! så blir jag helt pantad och kan inte koncentrera mig. HOPPLÖS(T)!!!
tror alls inte att du är pantad! o definitivt inget hopplöst fall;)
Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-30 23:50:34 följande:
Jo när jag hamnar i denna situation att jag blir intresserad av en man jag inte får grepp om, då blir jag knäpp. Kan inte tänka på annat. Jag vet inte vad han vill, jag fattar inte! Och det gör mig crazy!