Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-12-14 14:54:43 följande:
    Så man känner för att ta sig för pannan.. Du inser väl att ju mer du muckar desto mer snö kommer du få skyfflat innanför jackan? {#emotions_dlg.djavulsk} Jag tar ingen hänsyn till att du är tjej Skrattande
    Hade du tagit hänsyn till att jag e tjej hade jag blivit besviken, så bra där!
    Förlitar mig helt till att jag e liten o snabb o därmed kan lyckas finta bort dig, o när du inte är beredd gör jag mitt dragCool, oops la jag fällben på dig? de va alls inte meningen o sen jäklar kommer d skyfflas snöTungan ute
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-16 13:09:23 följande:
    Hade jag tänkt med.. innanför kragen på en viss person.. {#emotions_dlg.djavulsk}
    jag anar lite ilska hos herrn, du borde kyla ner dig med en kalldusch!
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-16 13:32:25 följande:
    Snö, om jag får be.. snö.. Drömmer
    känner du att du hellre vill ut o rulla dig naken i snön för o kyla av dig så är valet frittFlört
  • Anonym (jobbigt)
    Mikesh skrev 2011-12-16 21:20:06 följande:
    Idag släpper vi verkligen på manligheten...! Och släpper x antal tårar till svenska hjältar... Men så är det ibland.
    fast det e rätt manligt med en man som bejakar sina känslor ibland;)
  • Anonym (jobbigt)
    Klöset skrev 2011-12-16 22:17:06 följande:
    Okej, det blev en promenad på fyra minuter runt hörnet. Sen blev det två öl och lite tjitt tjattande och sen slutade det i hans säng och sen gick jag hem.¨

En kort dejt och en kort uppdatering.

Han log i alla fall så fort han såg mig och då kände jag mig lugn.

Gött jobbat!
  • Anonym (jobbigt)
    kristinah skrev 2011-12-17 18:54:07 följande:
    Jag hänger kvar men vill just nu INTE dejta
    inget krav att man måste dejta för att hänga här;) själv har jag ev en spännande dejt i veckan som kommer. Men bortsett från den är jag inte ett dugg sugen på att dejta. 
    O ligga gjorde jag typ iaf nästan för ett par veckor sen så liggakvoten är uppfylld för resten av åretObestämd
  • Anonym (jobbigt)
    floya skrev 2011-12-17 22:11:32 följande:
    Åh, du anar inte vad skönt att höra det. Måste släppa honom... men vill inte. :(
    Laurora skrev 2011-12-17 21:56:36 följande:
    Been there done that. Jag vet inte men tyvärr så kan man ju aldrig ha koll på hur andra tänker. Hans ex kasnke dök upp igen eller han körde flera dejter samtidigt? Äh släpp och gå vidare, du har 5 dejter till att hinna med i år
    Tack för ditt svar också! Ja, jag lär ju aldrig få veta vad som hände. Och även om det svider så får jag ju inse att kände han såpass mycket negativt andra dejten att han inte var beredd att ge mig en chans till på en tredje dejt - då är han inte rätt man för mig. Men ajajaj, vad ont det gör!

Å andra sidan, en positiv sak har kommit ur det hela. Jag trodde nästan jag förlorat känslan till pirr, men tydligen inte! Nu gäller det bara att hitta någon som kan besvara det! Flört
    o det kommer du göra tids nogGlad
  • Anonym (jobbigt)
    kristinah skrev 2011-12-17 22:22:59 följande:
    haha
    njae.....men jag vinnner - för jag vet att jag gör det! 
    så länge ni inte säger hur länge ni vart utan så lär d bli dött lopp.Kom igen var nu inte så blygaFlört
  • Anonym (jobbigt)
    LilaLavendel skrev 2011-12-17 22:36:05 följande:
    Hej!

FInns det någon här som är  intresserad av att hitta kärleken med hjälp av personlig matchmaking? Jag ska starta ett företag där jag matchar personer som kan tänkas passa varandra i en kärleksrelation. Men först vill jag testa konceptet och söker därför dig som är singel, har fyllt 30 år och bor i området Helsingborg - Malmö - Båstad - Hässleholm. 

Allting är HELT GRATIS eftersom jag bara "provkör" idén än så länge. Om du är intresserad kan jag skicka mer utförlig information, så kan du se om det är någonting du vill prova. Ni kan höra av er på healing_with_love@hotmail.com för mer information :=O)
    hade jag lätt kunnat tänka mig men bor inte ens i närheten...
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-18 09:24:58 följande:
    Men hur funkar det menar du? Hon kanske känner samma sak, har inte du tagit något initiativ till hångel eller fysisk närhet så tror hon att du inte är intresserad. Då väntar ni ju båda två på initiativ till närhet?!
    fast känner man inte av vibbarna? jag iaf blir nog rätt fysisk utan att jag tänker på d. Håller mig lite närmare, längre kram än vanligt, snuddar häcken osv... 
    Mig kan man nog läsa rätt lätt...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!