• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vad händer här? Sköter ni er bra, barn?

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida

För min del får ni flörta hej vilt här inne! Regeln är dock att om några från tråden blir ett par och gifter sig så är jag bjuden!
    Inga undantag!

Solig

• Madida
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-26 12:32:12 följande:
    Va, måste man sköta sig? Förvånad

Låter jobbigt!
    Det sa jag inte. Jag frågade om ni skötte er

Roligare om ni är...hmm..olydiga låter som ett snuskigt ord i sammanhanget
  • Madida
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-26 12:37:23 följande:
    Olydigt och snuskigt är bra! Oskyldig
    Det är roligt om inget annat
    NatalieH skrev 2012-02-26 12:39:30 följande:
    Åhh jag lovar, men det lär väl aldrig hända mej iaf
    Wiiieee!
    Klart det kan hända! Finns det ingen potentiell här nu så kanske det dyker upp nån här. Dina drömmars man som med första inlägget knockar dig totalt!
    Så får jag gå på bröllop!
  • Madida

Jag har bara varit på ett enda bröllop. Men i sommar gifter sig min bästa vän och då ska jag minsann vara brudtärna

• Madida
    Anonym (snygg/stygg) skrev 2012-02-26 22:00:55 följande:
    Vilken dejtsida är bäst enligt er?
    Frågan är om det egentligen spelar så stor roll vilken sida det är. Det finns puckon och guldklimpar på alla. Men jag (som är snål ) föredrar sidorna som är gratis. Betala 300kr i månaden är inte min kopp varm choklad..
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-26 22:38:55 följande:
    Kul med fb, hittade min flickvän från åttitalet. Sitter och skriver till henne nu Glad
    Så kul!! Sånt kan vara hur intressant som helst
    Jag skulle vilja hitta killen jag var tillsammans med i ett år när jag var 17, men har inte lyckats. Riktigt nyfiken på vad han gör nu för tiden
  • Madida
    GentleManiac skrev 2012-02-26 23:20:06 följande:
    jag blev kontaktad i höstas av en som jag var tillsammans med för 20år sen, vi var båda 16då
    strulade fram o tillbaks i 3 månader innan jul, sen uppehåll 1½ månad o nu strular vi igen.... får se hur det slutar 
    Spännande! Då hoppas jag det går bra
  • Madida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-27 15:25:58 följande:
    Alldeles för lite action här idag! Är trött och flamsig, snacka med mig!!!

Är för övrigt nojjig över att ha sex med någon ny, hur gör man? Ha, ha... Tänk om det bara bli blaha av det?   
    Första gången jag skulle vara med en ny efter att ha varit sambo i 7 år var jag också väldigt orolig. Kände mig som en oskuld. Och så kände jag mig nästan otrogen just för att jag var så van vid att "tillhöra" någon.
    Men det gick hur bra som helst! Visst, det var lite tafatt men roligt och skönt. Efter första gången så var det inga problem - då körde jag på Och för mig blev det  lite som att upptäcka sex på nytt. Blev väldigt nyfiken och het på gröten
  • Madida
    Jonazid skrev 2012-02-27 16:02:57 följande:
    Är inte det typ målet att komma?
    Nej, klart att det inte är. Sex kan vara förbannat bra utan att man får orgasm.
    Jag har inte sex för att nå ett mål, jag har sex för att det är så skönt...och kul!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!