• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-03-04 19:57:03 följande:

Dig och chefen?

Haha, ytterst tveksamt. Han är sambo och har en liten son.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Smecker skrev 2012-03-04 19:59:58 följande:
    Det där är inte ett dugg jävla normalt.
    Det har jag aldrig påstått

Glädje58 skrev 2012-03-04 20:00:08 följande:

Men du är bara tveksam?
    Nej. Klart att det inte blir nån romans. Han är upptagen och jag smakar inte på upptagna män
  • Madida
    Smecker skrev 2012-03-04 20:08:46 följande:
    Om jag skulle komma på en så urbota korkad idé som att söka ditt jobb, var vänlig och sparka mitt stora feta Smeckiska arsle.

Vet att det är kritik mot mina chefer och stället i sig, men jag tar det av nån anledning ändå som en liten förolämpning.
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-04 20:33:58 följande:
    S07: Gud vad kul!!! Gör inte som jag bara och klipp kontakten . Njut!

Hehe snart kommer min mamma hit och då ska jag få ge henne en intramusk B12! Jag tycker fortfarande det är kul kan nästan mäta sig med sex
    En sån spruta får jag numera varannan månad och de är inte alls roliga. Var snäll mot din mamma Spruta in det lååååååångsamt.
  • Madida
    Smecker skrev 2012-03-04 20:28:10 följande:
    Det är absolut inte menat mot dig, utan mot kommunen som arbetsgivare.
    Jag vet det
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-04 20:51:22 följande:
    Madida: Tycker du det gör ont? Folk brukar fråga om jag inte ska sticka snart när jag gett och då är jag i full färd med att ge Blir förvånad för det är ju ingen jätteliten nål...
    Sticket gör inte ont, men det kan göra riktigt ont när man sprutar in det. Har varit med om att det gör skitont och varit med om att det i princip inte känns alls. Allt handlar om hur snabbt det sprutas in.

Och nej, nålen är inte liten. Första gången jag såg den fick jag lägga mig ner för jag blev illamående. Nu har jag väl fått sprutan sisådär 40ggr så jag har blivit härdad  
  • Madida

Vem är ensam på jobbet? Madida. Varför? Alla är sjuka och chefen är på möte :)

• Madida
    Heidi1 skrev 2012-03-05 08:41:52 följande:
    Inget skoj, hur många brukar ni vara när ni jobbar?

Vi brukar vara 3-4st. Men jag får sällskap om 2tim
  • Madida

A bit tooooooo much kanske?

Hejsan !! Hur är det med dig då ? Vad heter du ? Var i Malmö bor du ? Wow,vad jättesnygg,jättefin,jättesöt,gullig,mysig,gosig,skön,härlig o sexig du är på bilderna !!! Gud,vilka jättefina vackra ögon o jättefina jättehärliga läppar du har !! Mmm fiiiin! Har du fler bilder på dig ? Medlem på fler sidor ? Vad gör du nu ? Skulle vara så trevligt om vi kunde skriva till varann,msn chatta. Vad har du för msn ? Pussar o kramar/Patrik

• Madida
    Glädje58 skrev 2012-03-05 22:07:47 följande:
    Har du några timmar på dig, så är det bara att sätta igång och svara på frågor
    Ja, får ta det i helgen när jag är ledig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!