• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-26 21:15:54 följande:
    Ja dejtandet går väl inte jätte bra. Har inte spanat in någon snygging på HP ännu förutom han här om dagen. Jag gjorde en liten missbedömning iallafall. Han hade en profilbild som inte alls stämde överens med de bilderna han sedan öppnade för mig.Obestämd Sen så bor han alldelses för långt bort.
    Inte skoj sådant. Hoppas att du hittar någon snygging snart du kan dejta lite med.
  • Heidi1
    målar havet blått skrev 2012-04-26 21:16:32 följande:
    river lite sexigt....jumjumm
    Hihi sant sant, skönt det...
  • Heidi1
    lemonina skrev 2012-04-26 21:19:31 följande:
    Ja hoppas på det. Men jag tror jag kommer träffa honom där jag minst anar det. Typ på Ica.
    Ja man gör ju det. Precis innan jag träffade min pojkvän hade jag precis sagt att gud vad skönt det är att vara singel och ville vara det ett tag och bara ha det skoj och skönt. Men det sket sig ganska kraftigt SoligHjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    lemonina skrev 2012-04-26 21:27:02 följande:
    Ja men det är det jag tror att man måste vara, lite mer avslappnad och inte ta det så allvarligt.Annars finns nog risken att man framstår desperat vilket inte är attraktivt.Glad  Men du träffade honom via en datingsida eller? du får ursäkta mig om du redan berättat men jag var nog väldigt ny här då och kanske inte höll isär alla. Hur länge har ni varit ihop nu?
    Det är lugnt. inte lätt och hålla koll på oss alla. Jag träffade han på E-kontakt. Vi har varit tillsammans sen 7 april och vi slutade röka en vecka efter det och båda är fortfarande rökfria
  • Heidi1

Ja jag tror också man måste vara rätt avslappnad, personen man söker dyker ju oftast upp när man minst anar det

• Heidi1
    lemonina skrev 2012-04-26 21:33:57 följande:
    Åh vad kulGlad Ok så ni både rökte. Trodde kanske att han var rökfri och inte gillade att du rökte så det var därför du slutat. Men vad bra att ni båda tagit det beslutet. Själv är jag mitt emellanSkäms Jag var rökfri i 4 år tills mitt X gjorde slut. Men det är så det är tyvärr, minsta motgång och tankarna på cigaretter finns där. Nu kan jag hålla uppe i flera dagar för att sedan röka ett par för att sedan hålla upp igen. Jag måste verkligen bara bestämma mig!
    Jag började i början av juni efter ha gjort slut med mitt ex. Hade då varit rökfri i ca 6 år.
  • Heidi1
    lemonina skrev 2012-04-26 21:43:45 följande:
    Ja det är så det är tyvärr, tror aldrig att man riktigt kommer ifrån det där om man en gång varit en van rökare.
    Tror inte jag heller.
    Men nu är jag såååå kär och det är helt underbart
  • Heidi1
    målar havet blått skrev 2012-04-26 21:45:17 följande:
    FÖRLÅT, sista bilden nu...det här skägget? Vad

gillar ni det? 
    Han har för mycket hår på huvudet.
  • Heidi1
    lemonina skrev 2012-04-26 21:46:33 följande:
    Jaha vad ska vi prat om nu då? Vi måste nå ända fram till 30 000 hihi.Var är Fredrik montro han brukar alltid skriva en massa? Hallå Fredrik är du där ute?Skrattande
    Han skrev att han inte skulle vara med i tråden längre. Efter det har det nog varit väldigt tyst från han tror jag.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!