• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2012-05-01 20:36:09 följande:
    Jag är bildlös just nu, och jävligt dejt-lös

Det var länge sen jag såg dig skriva. Dock så är jag inte så aktiv i tråden som innan. Kul att se dig igen.
  • Heidi1
    Cocacola skrev 2012-05-01 20:47:07 följande:
    På fredag!

Men då är det ju inga problem.
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-05-02 06:20:12 följande:
    Fan, vakna nu för helsike! {#emotions_dlg.djavulsk}   Jag har ringt min vän non stop sen halv sex och försökt väcka henne. Hur kan man vara så svårväckt?

Fredrik, vad gör du uppe så tidigt? 
    Jag hade lust att kasta ut pojkvännens mobil genom fönstret i morse. Var inte alls glad på den....
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-05-02 18:55:29 följande:
    Låter riktigt najs! satt ute en stund nu efter jobbet med två kalla öl och bara njöt! SNart är det helg igen med wiho
    Låter riktigt skönt och gott!
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-02 21:08:09 följande:
    Har flyttat hela dagen så nu är jag så pass installerad på nya stället att jag bor här i stället för gammla lägenheten Har haft balkonghäng hela kvällen mycket pga att min balkonggranne också hängt en del på sin balkong och han är en mycket het kille som dock verkar vara fotbollshulligan
    Hoppas att han är riktig het grannen
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-05-03 21:00:43 följande:
    För mycket snack och för lite dejting och knull. Alles in ordnung, im Westen nichts Neues.
    Vad jag måste ha knullat mycket då efter som jag har snackat väldigt lite här i tråden
  • Heidi1

Vad tiden går fort. Jag och Johan har nu varit tillsammans i 4 veckor och rökfria i 3 veckor Helt underbart känns det. Är så kär

• Heidi1
    Smecker skrev 2012-05-04 23:07:35 följande:
    Odlar skägg

Ska du jobba som jul tomte i år?
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-05-05 00:53:25 följande:
    Har tillfällig anställning som taliban.

Hehe. Spräng inte dig själv bara

Nä nu ska jag försöka sova igen.
  • Heidi1

Wii nu blir det fest. Ska få träffa Johans alla syskon. Ni får ha en trevlig kväll. Kram

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!