• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-05-19 20:02:26 följande:
    Vad 17 gör alla ni andra? Var inte mkt skrivet här idag...  
    Jag och barnen har lekt med barnen längst ner i trappuppgången. Dom är lika gamla som mina barn och min stora tjej kommer börja i samma förskoleklass med henne Så nu har Citrina en kompis i klassen hon ska börja i, bara hon från sitt dagis som ska gå på den skolan.
    Nu sover barnen sen en halv time tillbaka.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-05-19 20:57:04 följande:
    Hej Heidi!
    Skoj att du tänkte på mig Men min mr badboy går det fint! Hur går det själv?  
    Klart jag tänker på dig Jo tack det går jätte bra här med med min pojkvän
    takida skrev 2012-05-19 20:48:17 följande:
    Alltid smidigt med klasskompisar som bor näraGlad
    Ja det är smidigt och kul
    magus skrev 2012-05-19 21:11:54 följande:
    Hej! Hur är läget?
    Bara bra. Själv då?
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-05-19 21:21:58 följande:
    Härligt att höra!
    Tack {#emotions_dlg.flower} Kul att det går bra för dig med
  • Heidi1

Usch, en av mina vänner nere i Italien och hennes dotter har inget hem längre efter jordbävningen. Tur iaf att dom klarade sig utan skador. Man blev lite pass när man såg bild på dom på aftonbladet.

• Heidi1
    nu123 skrev 2012-05-21 08:14:46 följande:
    Usch, låter inte bra. Klarar de sig? Får de ny bostad, hotell eller vad blir det?
    Hej, förresten! 
    Ingen aning hur det blir. Vet att allt i bostaden är söner och bostaden är sönder. En av hennes anhöriga här i Sverige har öppnat en fond till dom så dom ska kunna bygga upp ett nytt hem.
  • Heidi1
    Heidi1 skrev 2012-05-21 08:18:54 följande:
    Ingen aning hur det blir. Vet att allt i bostaden är söner och bostaden är sönder. En av hennes anhöriga här i Sverige har öppnat en fond till dom så dom ska kunna bygga upp ett nytt hem.
    Tydligen finns det ingen försäkring som täcker när det är naturkatastrofer.
  • Heidi1

Igår träffade jag och barnen Johans föräldrar och syskon och deras barn. Det var himla trevligt och roligt

• Heidi1

Legacy jag håller med dom andra. J är inte värld din kärlek. Den ska du ge till någon som behandlar dig med respekt. Kram vännen

• Heidi1

I Gbg har solen och värmen varit men nu regnar det och åskar.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!