• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

[quote=65090838][quote-nick]Cocacola skrev 2012-05-27 12:11:13 följande:[/quote-nick]Övervägde inte ens det alternativet. Tror inte hon hade varit så pigg på det heller, och jag är glad att det inte var min kille... Men, men... De verkade ju nöjda och hade nog kul när de kom hem. xD Får för övrigt innerligt hoppas att hon fortfarande tycker det känns bra eftersom jag tydligen ska jobba med henne hela sommaren. :P[/quote

Hennes pojkvän ville kanske vara med på ett hörn

• Heidi1
    Smecker skrev 2012-05-27 13:23:17 följande:
    NÄHÄ?!?!?!

Joho.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-05-27 22:05:58 följande:
    Jo, jag har ju det... jag har det bara väldigt svårt att slita mig från den här trevlig tråden!

Ja det är inte lätt att slita dena tråd
  • Heidi1
    Madida skrev 2012-05-27 23:21:14 följande:
    Tycker absolut inte att folk ska försvinna bara för att de finner en kärlek. Jag vill ha er kvar

Skönt och höra Vill inte försvinna från tråden.

Är så kär och såå lycklig. Han är helt underbar på alla sätt och viss
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-05-28 04:55:27 följande:
    Du är väl ändå ett bevis på att det går att hitta kärleken igen   Så självklart ska du vara här och peppa oss

Ja jag är ju det. Snart har jag och Johan varit tillsammans i två månader. Vad tiden går fort.
  • Heidi1

Så undra om idioten som inte kan läsa skyltar och tagit min parkeringsplats och har betalat avgift till någon senare ikväll kommer göra om misstaget. Var tvungen och ringa och anmäla så jag fick parkera gratis på avgift parkeringen.

• Heidi1

Hmm undra när man ska få sova en hel natt? Om det inte är barnen som väcker en på natten så gör en ... pojkvän det nä nu ska jag försöka somna om igen

• Heidi1
    Smecker skrev 2012-06-01 00:55:32 följande:
    It's official, Smecker's off the market. Weep 'n cheer.

Grattis! Vad skoj
  • Heidi1
    takida skrev 2012-06-01 21:37:22 följande:
    Smecker: så du har hittat en brud!:) Nice! Antar att bi inte får några detaljer om när, var, hur?

Tror inte jag heller vi får men hoppas på lite info.
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-06-01 21:54:35 följande:
    Jag har hört ett envist rykte om att man kan ta såna saker på MSN.. Men det är bara ett rykte som sagt. Vet inte var jag fått det ifrån..
    Ja men då kan det vara bra och vara online också kanske
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!