Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Män som kan bjuda på sig själv är attraktiva!
Vad gullig du är, det värmde mitt hjärta
Jag är själv väldigt sugen på att ha en särborelation. En vän till mig har det och hon känner sig väldigt fri. Hennes särbo är väldigt sugen på att flytta ihop, och då helst till hans stora hus. Men hon vill i så fall att de flyttar ihop i en ny bostad, och den tanken förstår jag också. Men än så länge bor hon själv.
Men en kk skulle väl inte vara helt omöjlig att ha exklusivitet på? Eller är det?
Man kanske skulle bli vegeterian 

Jag funderade på en sak när jag gick från tvättstugan och hem till lägenheten nu. Jag har alltid upplevt mig så himla ung i sättet och ser nog lite yngre ut än vad jag borde göra. Men tänk om det är helt fel? Jag är inte alls ung i mitt beteende, jag bara tror det. Då visar det sig att jag letar efter en kvinna i fel målgrupp. Jag vill ha någon äldre som är ung i sinnet eller yngre som inte är det (om det nu går att säga så). Men i verkligheten så borde jag leta efter någon äldre som inte är ung i sinnet.
Har ni någon uppfattning om ni är unga i sättet osv...
Till höger om textfältet här, gör de reklam för emla, jag borde kanske smörja in hjärnan med det, så den lugnar ner sig...