• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-02-09 20:13:21 följande:
    hahaha killen jag träffade i vintras som för en månad sen skrev att han skulle höra av sig men att han behövde lugn och ro ett tag. Fick precis sms av han där han skrev att han hoppas att allt är bra i den nya lägenheten och med mig och barnen. Haha lite sent kanske och höra av sig nu. Nu funderar jag på om jag bara ska ignorera det eller skriva något halv elakt till han.
    Jag samma som de andra, vill du träffa honom så hör av dig. Vill du inte så ignorera.
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-09 20:48:09 följande:
    Åh jag blir ju lite sugen på den 17e... Eller är det mer för er som hängt i tråden lite längre? Om inte, vad är det ni ska hitte på?
    Klart du ska hänga på den 17Glad
    Blir fest hemma hos Legacy!
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-09 22:27:21 följande:
    Tveksamt till att jag kommer tyvärr, men jag hoppas fortfarande
    *håller tummarna*
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-02-09 22:26:37 följande:
    Frågan är väl om jag är välkommen. Jag kanske inte är singel då  Flört
    Jag tänker dyka upp oavsett om jag är singel eller ej, men min dejt lämnar jag hemma:)
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-02-09 22:26:37 följande:
    Frågan är väl om jag är välkommen. Jag kanske inte är singel då  Flört
    så du har så höga förhoppningar om din kommande dejt?Glad
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-02-09 23:03:55 följande:
    ignor funkade nog ganska bra, fick ett nytt sms som jag ignorat där det står: Vill du ha kontakt igen eller?
    Ignorera brukar funka bra;)
    Tänker bara högt nu.. När ni dejtade, hur kändes det då? kändes det som någon du skulle kunna satsa på? Han kanske är värd en andra chans?
  • takida
    Legacy skrev 2012-02-10 15:37:59 följande:

tycker det är skumt att ingen paxat sovplatser ännu! Spöke

Jag paxar en sovplats, orka ta sig hem mitt i natten....:)
  • takida
    Josun skrev 2012-02-10 22:12:38 följande:
    Måste ju ändå vara rätt gött att vara tjej på en dejtingsida... Bara signa upp så börjar mailen strömma in liksom :) Snacka om lyxigt.
    Jag kan ju inte direkt påstå att mailen bara strömmar in till mig iaf, trots att jag är tjej. 
  • takida
    Josun skrev 2012-02-10 22:21:30 följande:
    Måste väl dock vara fler än ett per halvår ungefär va? :)
    Ja det är det ju förvisso. Ett par mail i veckan i snitt kanske? Men kallar det fortfarande inte att det strömmar in mail..
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-02-10 22:28:26 följande:
    Eh, jag vill kalla det för ström. Det beror ju på vem man jämför med liksom.
    Ja allt är ju relativt!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!