Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
MammaHeidi: hmm måste klura ut en bra plan att övertala min ex-make till att Finland is the place to be. Blir så jobbigt att ha varannan vecka annars
Hur går det för dig och din dejt föresten?
MammaHeidi: hmm måste klura ut en bra plan att övertala min ex-make till att Finland is the place to be. Blir så jobbigt att ha varannan vecka annars
Hur går det för dig och din dejt föresten?
MammaHeidi: aha, det hade jag missat. Det skrivs så mycket i tråden att man inte riktigt hinner läsa igenom allt...
Hopplös: Icke betalande medlemmar kan inte läsa inbox... Jag är betalande medlem på match och tycker efter lite erfarenhet från HP och Ekontakt att match är bäst även om jag inte tycker den är helt hundra...
Bellis79: jag kan varmt rekommendera att radera rubb och stubb så man inte kan gå tillbaka och bli sentimental. Det har jag gjort med mina två senaste och enligt mig hjälper det med att ta sig framåt i processen.
You go girl
Under ett år har jag gjort tre uppbrott efter relationer (seriösa och oseriöst) och måste erkänna att man verkligen lär sig hur man ska hantera det utan att gå ner sig helt :))
Så lite pepp för varje avslutad relation, man blir bättre på att bli dumpad och göra slut *skratt*!!!
Ny: ja det låter onekligen som att du får ge dig på't igen. Att vilja ses är liksom À och O
Bellis79: ingen har dött av lite reboundering och vem vet, han kanske är den rätta! Jag tror på lite hokuspokus och att slumpen inte är någon tillfällighet så jag ser det som ett tecken
Tycker du ska bjuda ut honom på ett glas vin! Absolut!
Hopplös: Spännande!!! Glöm inte att raportera:)).
Bellis79: Åh vad skönt. Hmm jag satt också och grät för en vecka sen och nu känns det mycket bättre
Ny: men herregud hur många barn har du? Har du testat match.com? Jag har aldrig fått negativ reaktion där för att jag har barn och jag har ändå 3st... Jag kan föresten varmt rekomendera finländare
! Mycket trevliga killar
Ny: What? Vilka knäppisar! Ge match en chans! Har aldrig fått någon sån kommentar där
Sen är de ju väldigt tydliga med att den sidan ska vara seriös...
Umgås ni andra privat också utöver här i tråden? Ni verkar känna varandra ganska bra?