Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Im in! Kul tråd:))

Är med på match.com och tycker det är riktigt kul:)) Har fått kontakt med många trevliga killar men just en som jag blir extra glad över att få medelanden från. Nu ska vi ses om några veckor och det är så jäkla pirrigt!
    Min första date någonsin!

• Vanilla ice queen

Hahaha ja! Han bor i hälsingfors och jag utanför Stockholm;)) Han flyger över och spenderar helgen i Stockholm och jag har inakorderat mig hos en av mina bästa vänner där:)) Vi har sagt att vi tar en middag och ser hur det går:))

• Vanilla ice queen

Anonym (lilla jag): Fy jag skulle inte heller uppskatta blommor. Men håller med ovanstående att ta det lungt. Träffa honom, kän efter:))

Jag gillar match för där kan man fylla i i vilken grad av romantisk kille man vill ha. Jag lär inte riskera att få blommor. Jag är väldigt oromantisk;))

• Vanilla ice queen

Glädje58: Hahaha härligt! Jag klampade in och gjorde mig hemmastadd bums:))

Om ni har en dejt inbokad brukar ni fortsätta flirta runt då? Eller är det omoraliskt! Man vill ju inte missa chanser liksom...

Brukar ni ha sex på första dejten?

Det här med dejting är ju väldigt nytt för mig och min senaste nätflirt visade sig tyvärr vara min svartsjuke exmakes bästa kompis bror:// Hahaha så jag avslutade det mycket snabbt;))

Oj Ojoj nu blev det mycket frågor här Hahaha
    / virrpanna

• Vanilla ice queen

Glädje58: Nix inte Göteborg ;)) kommer från Västmanland, bor i Eskilstuna men har bott i Skövde. Nu han jag med min livshistoria också;))

• Vanilla ice queen

Never mind: Åh vad duktigt! Det verkar som varendaste kotte på nätdejtingsidorna är ute och springer... Man kanske ska dra på sig träningsskorna och göra sig fin och ragga i spåret i stället för vid datorn;))

• Vanilla ice queen

Jag har inte haft problem pga barnen. Har 3st varannan vecka. Däremot vill folk ha nakenbilder :(( vilket känns otroligt oseriöst och kränkande...

• Vanilla ice queen

Anonym(ny): jag hade ett konto utan bild på HP men fick inga svar öht. Men med bild får jag mycket mer respons:)) Jag svarar inte på folk utan bild men då kanske jag iof går miste om ngn speciell. Fast han jag ska träffa får jag bra magkänsla av så hoppas det fungerar:))

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!