• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Händer det något skoj ikväll?

• Heidi1
    ulfsas skrev 2012-06-21 20:32:15 följande:
    Skall till Reykjavik imorgon men är hemma vid 15 tiden. Tyvärr är barnen hos xet så det blir en midsommar helt solo 

Tråkit. Hoppas att du ändå får trevligt imorgon.
  • Heidi1
    Midori skrev 2012-06-21 20:33:50 följande:
    Inget roligt här alls, J har ringt hela eftermiddagen och tro det eller ej men jag ligger hemma och mår kräkilla och har dubbellåst ytterdörren. Han skrev i ett sms tidigare att han druckit sen fick jag ett nyss att han kör bil... inget mer ingenting. Så jag har låst om mig, önskar man hade övervakning på hans mobil så man hade vetat om han kör eller inte så man inte skickar ut polisen i onödan. Blir orolig för att han åker hit, obefogat? Jag vet inte det känns inte så.

Är så less på hela J-historien just nu, vill kräkas.   

Vill du ha sällskap en stund nu ikväll?
  • Heidi1
    Heidi1 skrev 2012-06-21 20:36:34 följande:
    Japp

Yes. Smecker fick inte 40000 inlägget
  • Heidi1
    Midori skrev 2012-06-21 20:38:40 följande:
    Va?? nu blev jag nyfiken!

jag tänkte att jag släcker ner här snart och försöker pilla ur porttelefonen på något sätt, det är ändå ganska snart läggdags, och händer något innan imorgon så åker jag med en kompis till Säffle eller något så jag slipper vara hemma själv.

Jag veeeet jag låter paranoid just nu. Men med allt bakom sig så känns det inte helt orealistiskt.    

Japp till 40000 inlägget

Kan kanske vara skönt att komma bort en stund för dig. Hoppas att J lugnar sig snart.
  • Heidi1
    Midori skrev 2012-06-21 20:41:50 följande:
    Tack för erbjudandet dock det var urgulligt

Hoppas att du får en lugn natt. Kram
  • Heidi1
    Midori skrev 2012-06-21 20:55:16 följande:
    men satan också upptäckte att min datorladdare är kvar på J O B B E T. Hata mig själv. leva utan dator en hel helg i dont Think so.

Fy vad jobbigt. Ingen extra som ligger hos dig och skräpar?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!