• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Midori tänker inte predika för dig. Hoppas att det blir bra. Jag finns här för dig. Träffar dig gärna snart för en fika. Kram

• Heidi1
    lemonina skrev 2012-06-25 22:04:34 följande:
    Tjohoo klarade min tenta Detta måste firas!

Stort grattis!
  • Heidi1
    magus skrev 2012-06-26 20:20:17 följande:
    Dammar av mig..  : Loggar in sen flera månader sen : *host host* senaste besökare 27 mars..  Läge för uppdatering? Läget alla?

Här är det tipp topp. Pojkvän har jag skaffat mig snart blir det flytt. Fått förstakontrakt på en lägenhet

Själv då?
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-26 20:52:12 följande:
    Läget är upp och ner, det är väl en bra summering vad gäller mig iaf... Men kryssning i morgon, vem vet vad som händer?!

Låter skoj med kryssning. Hoppas att du får riktigt skoj.
  • Heidi1

Jade gärna följt med på kryssning men jag ska ju flytta 1 september och jag behöver lägga pengar på nya möbler och så. Men om någon kommer till Gbg går jag gärna ut o h dricker en öl eller flera eller ta en fika om jag inte jobbar.

• Heidi1
    Midori skrev 2012-06-27 20:32:33 följande:
    hm undrar var mitt inlägg försvann?iaf var på pizzerien de sa typ "du har gått ner massor! 10 kilo va?"slutade med att jag fick mat, dricka och cigg gratis      
    Hehehe maten behöver du men om du slutar röka så går du kanske upp något kilo.
  • Heidi1
    Midori skrev 2012-06-27 20:48:40 följande:
    jag gick ner senast jag slutade röka Tungan ute så det stays... fast i smyg för J mohaha
    hahaha undra hur ert förhållande kommer sluta om man måste smyga med saker
  • Heidi1
    takida skrev 2012-06-27 20:58:54 följande:
    Min son idag: mamma, när ska du hitta en kille egentligen? Ja men det är inte så lätt att bara hitta någon... Men du kan ju fråga chans? Ska jag fråga chans på en okänd kille, vart då? Ja på Ullared kanskeSkrattande
    Du vill ju träffa någon mamma, och om du gör det och vi flyttar ihop då får vi mer pengar över för då är man ju två som delar. 

Han är för go min lilla prinsHjärta 
    Härligt, barn är såå underbara.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!