• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (cocacola)
    FredrikCA skrev 2012-04-21 16:35:48 följande:
    Klart man är både bitter och deprimerad när ens livsdrömmar gått i kras :P
    Haha, sant! Det gäller att inte fastna där bara...
    Night sky skrev 2012-04-21 16:48:26 följande:
    Ja, det var ju rätt kul!
    Välja mobil ska väl inte behöva vara så svårt heller? (du skulle bara veta vilken tid det tog för mig att välja..haha)

Nä, nu ska jag åka iväg till grannkommunen för lite trevligt lördagsmys...hehe

Ha en bra lördagskväll nu alla i tråden! Skål
    Har dragit mig för det där väljandet i något år... Kanske dax att bara skaffa första bästa?

• Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 17:37:55 följande:
    Haha, sant! Det gäller att inte fastna där bara...
    Har dragit mig för det där väljandet i något år... Kanske dax att bara skaffa första bästa?
    Eller kanske dags att skaffa dig tillräckligt med information för att göra vad som på anglosaxiska kallas för "An informed choice".

Eller så kan du fråga någon som vet mer och bättre, hur mycket den än bär dig emot att erkänna att du är en comprendo idioto på att välja mobiltelefoner.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Anonym (cocacola)

Ha en trevlig lördagskväll hela högen! Här är det dock städning som gäller...

• lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 17:40:30 följande:
     Ha en trevlig lördagskväll hela högen! Här är det dock städning som gäller...
    Det låter livatFlört Ha en trevlig städtur!
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-04-21 17:40:12 följande:
    Eller kanske dags att skaffa dig tillräckligt med information för att göra vad som på anglosaxiska kallas för "An informed choice".

Eller så kan du fråga någon som vet mer och bättre, hur mycket den än bär dig emot att erkänna att du är en comprendo idioto på att välja mobiltelefoner.

Jo, kanske. Men det är ju en djungel det där. Dessutom vet jag ju inte vem jag ska fråga? Vill ju ha en som jag tycker är bra, vilket inte nödvändigtvis är samma som för personen jag frågar.
  • Anonym (cocacola)
    lemonina skrev 2012-04-21 17:42:32 följande:
    Det låter livatFlört Ha en trevlig städtur!

Japp! Jättekul! Ser verkligen fram emot kvällen, inväntar dessutom min dammsugare som exet lånat, eller om det möjligtvi är han som jag ska låna? Nån av oss lär ju skaffa en ny och jag tänkte att det skulle bli jag,  frågan är bara när? För det blir en vända utan barn, tog ca en halvtimme igår att köpa havregryn och mjölk :P Storhandling lär bli återkommande tema på mina barnfria helger sen, när f-n de nu blir?  
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 17:43:10 följande:
     Jo, kanske. Men det är ju en djungel det där. Dessutom vet jag ju inte vem jag ska fråga? Vill ju ha en som jag tycker är bra, vilket inte nödvändigtvis är samma som för personen jag frågar.
    Ahem.. du vet visst vem du skall fråga.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 17:47:04 följande:

Japp! Jättekul! Ser verkligen fram emot kvällen, inväntar dessutom min dammsugare som exet lånat, eller om det möjligtvi är han som jag ska låna? Nån av oss lär ju skaffa en ny och jag tänkte att det skulle bli jag,  frågan är bara när? För det blir en vända utan barn, tog ca en halvtimme igår att köpa havregryn och mjölk :P Storhandling lär bli återkommande tema på mina barnfria helger sen, när f-n de nu blir?  

Jobbigt att dela dammsugare, men då har du iallafall en ursäkt om du inte städar så ofta hehe.
  • Anonym (cocacola)
    lemonina skrev 2012-04-21 17:55:18 följande:

Jobbigt att dela dammsugare, men då har du iallafall en ursäkt om du inte städar så ofta hehe.
    Haha, synd det inte bara behöver dammsugas då... Vad ska jag skylla resten på? Vet iofs vilka som tällt till med det mesta och de har allt fått städa också, men de är lite för små för att vara effektiva. Övning ger dock färdighet och jag har inte tänkt ta rätt på allt efter dem... Men somligt blir ju iaf klart då och värre när de försöker så ikväll är det min tur :P

Men att dela dammsugare är väl en av de mindre jobbiga bitarna just nu. 
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-04-21 17:47:59 följande:
    Ahem.. du vet visst vem du skall fråga.

Vem skulle det kunna vara tro? Drömmer

Klurar dock mest på om det är klokt att lägga pengar på en ny mobil nu eller ej. Obestämd

Men vill iaf ha en med bra kamera, bra batteritid - snackar länge, smidig att surfa med och som funkar som jag vill, inget krångel. Dessutom lär den hålla att ramla i backen titt som tätt. Oskyldig Gärna rätt billig också, ju billigare desto bättre men utan att vara skit lixom.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!