• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-04-21 21:27:07 följande:
    Tele2 med abonnemanget Smart Student och mobilen Sony Xperia S kostar dig 289kr/mån i 24 mån. Då ingår 1000 sms och 1000 minuter till alla nät och 1GB surf. Jag är lite osäker bara, för det abonnemanget verkar Tele2 ha gjort om till samma pris, på ett annat ställe står det 3000 sms och 3000 minuter. Efter att minuterna är slut kostar smsen 69 öre per styck och 69 öre per minut samtal.
    Det lär ju helt ok, men är det en sån mobil jag vill ha då? Varför det undrar jag? ka väl ta och titta på den också, och läsa lite...
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 21:44:47 följande:
    Det lär ju helt ok, men är det en sån mobil jag vill ha då? Varför det undrar jag? ka väl ta och titta på den också, och läsa lite...
    Den är ny på marknaden, bra kamera, hygglig batteritid, dubbla processorer, bra skärm, tillräckligt high end för att inte vara helt omodern om 2 år.

Om du nu inte absolut vill ha en iFån som vissa andra iFånar.. Drömmer
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 21:43:27 följande:
    Hmmm, undrar vilket om är svårast: att hitta en mobil jag vill ha eller en kille jag vill ha? Gissar på istnämnda eftersom mobilen inte måste gilla mig tillbaka, å andra sidan är det ett grunfkrav att killen faktiskt gillar migSkrattande

Det är lite lättare med killar för där sitter du inte fast med 12 eller 24 månaders abonnemang Skrattande
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 21:43:27 följande:
    Hmmm, undrar vilket om är svårast: att hitta en mobil jag vill ha eller en kille jag vill ha? Gissar på istnämnda eftersom mobilen inte måste gilla mig tillbaka, å andra sidan är det ett grunfkrav att killen faktiskt gillar migSkrattande
    Killar är enklare. Du binder dig inte i 24 månader, du behöver inte ens lämna tillbaks dem i någon särskild butik när du ledsnar.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Glädje58

Min presentation om spindlar blev godkänd på hp. Nu är det bara att håva in alla mejl, sortera, sortera och sen sortera ut guldkornen.

• Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-04-21 21:51:07 följande:

Det är lite lättare med killar för där sitter du inte fast med 12 eller 24 månaders abonnemang Skrattande
    .
    Smecker skrev 2012-04-21 21:51:55 följande:
    Killar är enklare. Du binder dig inte i 24 månader, du behöver inte ens lämna tillbaks dem i någon särskild butik när du ledsnar.
    Alltså ni två... Jag vill ju ha en jag inte behöver byta ut, helst... Drömmer

• Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 22:01:40 följande:
    iPhone är bäst cocacola. Jag vet inte varför men det bara är så Är inne på men tredje

Tycker om mun Sony
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-04-21 21:50:59 följande:
    Den är ny på marknaden, bra kamera, hygglig batteritid, dubbla processorer, bra skärm, tillräckligt high end för att inte vara helt omodern om 2 år.

Om du nu inte absolut vill ha en iFån som vissa andra iFånar.. Drömmer

Lät ju inte så tokigt...

Får ev. överta exets iphone och i så fall gör jag det, jäkligt enkelt helt enkelt. Gissar dock att jag får skaffa mig en egen (vilket jag ju tänkt innan han sa att jag ev kunde få hans) så jag ska klura lite
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 22:01:40 följande:
    iPhone är bäst cocacola. Jag vet inte varför men det bara är så Är inne på men tredje
    Haha, ok! Men orka byta hela tiden :P

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!