• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (cocacola)
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-21 22:35:25 följande:
    Kastar mig in hos veteraner med en fråga:

Nybörjare på happypancake, har ingen bild... Är jag helt körd då?
    Rätt så, det bästa vore ju flera bilder men jag slängde in en halvbra i början och det dög. Men en bild minst är nog nästan ett måste.

Välkommen till tråden! {#emotions_dlg.flower}   

• Anonym (nybörjare)

Tack för era svar, jag hade det lite på känn

Kvinna är jag, har fått ett antal mail men... hur säger jag detta utan att låta elak/ytlig... inte från de som tycks ha haft flyt i det genetiska lotteriet... Jag vågar inte riktigt dra ut en bild, livrädd att bli igenkänd (nydumpad, bor på mindre ort etc...). Som att den där J***A presentationen inte är klurig nog som det är, nu måste den dessutom vara smashing... I´m screwed. 

• Anonym (nybörjare)
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 22:46:28 följande:
    Rätt så, det bästa vore ju flera bilder men jag slängde in en halvbra i början och det dög. Men en bild minst är nog nästan ett måste.

Välkommen till tråden! {#emotions_dlg.flower}   

Okej, får leta efter nån med stooora brillor Tack!
  • Glädje58
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-21 22:46:48 följande:
    ... I´m screwed. 
    Jasså, redan fått napp Flört
  • Anonym (nybörjare)
    Smecker skrev 2012-04-21 22:46:27 följande:
    Tycker inte man skall uppmuntra sådana avarter. Det hör till god sed att man ser vem det är man skriver till. Vem raggar på någon på krogen som har en pappåse över huvudet?

Hahaha, jag är klart med på hur du tänker där!
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-04-21 22:46:27 följande:
    Tycker inte man skall uppmuntra sådana avarter. Det hör till god sed att man ser vem det är man skriver till. Vem raggar på någon på krogen som har en pappåse över huvudet?

Haha, man kanske skulle testa att gå på krogen med pappåse på huvudet :P
  • Anonym (nybörjare)
    Glädje58 skrev 2012-04-21 22:48:43 följande:
    Jasså, redan fått napp Flört

i wish...
  • Glädje58

Jag tänker så som du gör. Det kan vara en person på en mindre ort som inte vill att halv samhället ska veta om det. Men du behöver i alla fall ha en bild som är dold för allmänheten men ändå kan visa för de som du själv väljer.

Sen tänker jag att det kanske är en väldigt vacker kvinna som inte vill ha tre hundra mejl i veckan pga av sitt utseende. utan mer för sin personlighet.

• takida
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-04-21 21:21:23 följande:
    J:s pappa mår bra, ska vara kvar över natten för observation bara puh!
    Skönt att höra{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-04-21 22:51:48 följande:
    Jag tänker så som du gör. Det kan vara en person på en mindre ort som inte vill att halv samhället ska veta om det. Men du behöver i alla fall ha en bild som är dold för allmänheten men ändå kan visa för de som du själv väljer.

Sen tänker jag att det kanske är en väldigt vacker kvinna som inte vill ha tre hundra mejl i veckan pga av sitt utseende. utan mer för sin personlighet.
    Jag tänker mer att vad har han att dölja när han inte har bild? Känns oseriöst, men det är jag det
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!